Monica Øgrey Brandsdal

Autorisasjon (2014)

Vågsbygd legesenter Telefonnummer38 00 05 5038 00 05 ...
Lumberveien 49 4621 Kristiansand S
Monica Øgrey Brandsdal er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Monica Øgrey Brandsdal

Overflatisk og faglig svak.

Min opplevelse er at denne legen er mest opptatt av å høre sin egen stemme, og hun har ikke mye fornuftig å si. Hun hopper raskt på konklusjoner, vet best, og har liten interesse for pasientens erfaring og historie.

Flink og omsorgsfull.

Opplever henne som flink og omsorgsfull. Hun er ikke redd for å kontakte andre leger på bruket hvis hun skulle være i tvil.
Hun ser på pc skjermen, men det skulle bare mangle da det er en naturlig del av jobben.
Ser noen av anmeldelsene her inne og kjenner meg Absolutt ikke igjen.
Kan anbefales.

Lite engasjert og tafatt

Hun tar ikke ordentlig tak i problemene som jeg presenterer for henne. Motvillig til å henvise meg videre, og sa rett og slett at hun ikke visste hva som feilet meg eller hva hun kunne gjøre med det uten å ha sjekket noe nærmere opp i saken. Lite oppdatert på journalen og tidligere inngrep som har vært gjort. Har mer blikkontakt med pcen enn med meg. Virker lite faglig informert, tafatt og generelt uinteressert i jobben sin. Anbefales ikke, og jeg kommer til å bytte til en annen fastlege så fort som mulig.

Stresset

Stresset, utydelig til å snakke, ser i PC og skriver fort! Hadde mange spørsmål, men jeg lot være da jeg ikke følte bli hørt på! En lege som tuller bort og ikke peiling på psykisk helse,. Anbefales veldig sterkt til å ikke gå til denne fastlege! Aldri mer dit!

Veldig dyktig.

Tar seg tid til deg som person.Følger deg opp. Sender deg til spesialister hvis det trengs. Takke være henne så er jeg i kjempe form nå.