Monica Øgrey Brandsdal

Autorisasjon (2014)

Vågsbygd legesenter Telefonnummer38 00 05 5038 00 05 ...
Lumberveien 49 4621 Kristiansand S
Monica Øgrey Brandsdal er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Monica Øgrey Brandsdal

Veldig fornøyd!

Veldig flink lege! Byttet over til henne siden jeg ikke følte at min gamle lege tok meg seriøst. Monica var veldig hyggelig mår jeg først møtte henne, tok meg seriøst, hørte på det jeg sa, skrev ned alt, ga meg alle svar jeg trengte og hjalp meg med å få det jeg trengte. Nå venter jeg på svarene fra prøvene. Veldig hyggelige dame som tok blodprøve av meg også! Utrolig fornøyd og kan anbefales!

Fantastisk

Ble veldig lei meg da Lindebø sluttet. Var pasient hos ham i over 30 år. Men så kom Monica. Ingen kunne vært bedre til å overta. Har tillit til henne hele veien. Hun har alltid tid, er utrolig dyktig, lytter og veileder. Aldri redd for å høre med de andre hvis hun er i tvil om noe. Håper hun blir til hun går av med pensjon.

I trygge hender

Å være pasient hos henne er bare fantastisk. Hun følger deg opp / ringer deg å hører hvordan det går, hun legger nye planer for behandling og du blir bare tatt vare på på en fantastisk måte. Når du er på konsultasjon føler du at hun virkelig hører på deg og føler med deg. Hun sjekker opp og ordner opp. Hun er kjempe dyktig og finner riktig diagnose. Er så fornøyd.

Flink

Har hjulpet meg veldig bra opp mot NAV og arbeidsgiver.
Tar pasienten alvorlig og henviser videre hvis nødvendig.
Følger opp med telefoner hjem til pasienten hvis nødvendig.

Fantastisk!

Helt fantastisk! Kunnig, lyhørd och empatisk.
Beste legen jag någonsin møtt och jag har (dessværre) møtt många lege i mitt liv.
Hon tar sig tid att lyssna på patienten, hon ær otroligt fagligt kunnig.
Hon ser patienten och ikke bara diagnosen och hon førklarar på ett sætt så man førstår.
Hon ær en person som verkligen har rætt yrke och jag ær otroligt tacknemlig att hon blivit min fastlege.