Monica Øgrey Brandsdal

Tlf: 38 00 05 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Monica Øgrey Brandsdal er en av 83 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Monica Øgrey Brandsdal

Lite engasjert og tafatt

Hun tar ikke ordentlig tak i problemene som jeg presenterer for henne. Motvillig til å henvise meg videre, og sa rett og slett at hun ikke visste hva som feilet meg eller hva hun kunne gjøre med det uten å ha sjekket noe nærmere opp i saken. Lite oppdatert på journalen og tidligere inngrep som har vært gjort. Har mer blikkontakt med pcen enn med meg. Virker lite faglig informert, tafatt og generelt uinteressert i jobben sin. Anbefales ikke, og jeg kommer til å bytte til en annen fastlege så fort som mulig.

Stresset

Stresset, utydelig til å snakke, ser i PC og skriver fort! Hadde mange spørsmål, men jeg lot være da jeg ikke følte bli hørt på! En lege som tuller bort og ikke peiling på psykisk helse,. Anbefales veldig sterkt til å ikke gå til denne fastlege! Aldri mer dit!

Veldig flink

En fantastisk arvtager til Lindebø. Sympatisk. Tar seg alltid tid til å lytte.Ikke redd for å henvise til andre hvis det trengs.

Veldig dyktig.

Tar seg tid til deg som person.Følger deg opp. Sender deg til spesialister hvis det trengs. Takke være henne så er jeg i kjempe form nå.

meget dyktig

Hun har høy grad av empati og tar seg god tid til å lytte til pasienten.
Hun er faglig meget godt skolert. Dersom det er emner hun ikke er helt på høyden i, sier hun dette, kontakter spesialist og kommer tilbake til saken

meget dyktig

Hun tar seg tid til å lytte til pasienten.
Hun er meget omsorgsfull og forsøker å finne gode løsninger.
Hun er kunnskapsrik. Dersom det er et emne hun ikke er helt komfortabel med, sier hun dette og innkaller senere når hun har konferert med en ekspert.

Styr unna

Jeg har igrunn lite positivt å si om hun her.

Sur, arrogant, virker uinteressert og sitter og glor inn i skjermen stort sett hele tida.
Mulig hun er grei nok rent faglig, men som medmenneske får hun strykkarakter av meg.
Er ikke mer enn at man får satt seg, så vil hun ha deg ut så nestemann kan komme inn, uten at man får snakket ferdig om andre ting som plager deg.

Byttet lege og ble hørt, fikk diagnose og behandling raskt.
Styr unna.

Helt Ubrukelig som fastlege

Hun kommuniserer svært dårlig.
Svært vanskelig å få time og hun er svært arrogant i sin tilnærmelse til pasienten.
Legesekretæren er uvennlig og uhøflig.

Fornøyd

Lett å kommunisere, ho følger opp, jobber veldig effektiv - bestemmer fort, men har altid tid til å lytte og foklare.

Helt super !

Kjempeflink , anbefales 😄 Hører etter og følger opp. Kan virke litt stresset men man får den beste behandling likevel . Hun er der for deg