Pragass Brucker Rajavel

Autorisasjon (2013)

1 person

Hustadvika legetjenester Telefonnummer71 26 82 0071 26 82 ...
Sentervegen 125 6440 Elnesvågen
Pragass Brucker Rajavel er en av 11 fastleger i Hustadvika

Siste vurderinger av Pragass Brucker Rajavel

Både voksne og barn føler seg godt ivaretatt

Lege som virker svært trygg i både faget , og i å opprette god kontakt med barn i alle aldre, samt oss voksne. Går derifra og opplever oss både sett og hørt. God på å kommuniserer og forklarer tydelig hva som er utfordringen og hva som må gjøres videre.

Beste legen jeg har hatt

God tid, vennlig og behagelig . Forklarer godt og veldig nøye. Alltid blid og hyggelig . Henviser videre der det er nødvendig og venter ikke for «å se det an» . Fikk dobbelttime første gang for å bli kjent . Det syns jeg sa mye om legen , han bryr seg om alle pasientene sine .

Endelig en lege med tid og lytteegenskap

Takker denne mannen for hjelpen jeg har fått et tøft år. Jeg bruker legen sjelden,men når det blir slik som nå,så tengt jeg en lege som kan få meg frisk,ikke bare frisk nok. Tar virkelig tak i ting .Virkelig en lege som lytter,forstår,henviser videre og er trygg i faget. Snakker til deg som et menneske,og slik man prater med folk man kjenner. Man føler seg ivaretatt. Kort og godt en bra kar.
Anbefales.

Faglig dyktig

Imøtekommende mot pasienten. Virker trygg og erfaren. Føler meg sett og tatt vare på hver gang jeg er der selv, eller med mine barn. Kommuniserer godt, og er god på å forklare ved spørsmål. Tar seg god tid.

Virker å vere flink

Tar pasienten på alvor og er flink til å henvise vidare til spesialist.Er ung , men vil sikkert bli ein kjempeflink lege