Inka Marina Hillerns Bonotto

Inka Marina Hillerns Bonotto er en av 17 fastleger i Lenvik

1 vurdering
1 vurdering

Siste vurderinger av Inka Marina Hillerns Bonotto

verste legen jeg noen ganger har vært hos

har hatt henne som fastlege en tid, men da jeg har hatt behov for lege, så har hun aldri vært til stede, så da har jeg vært hos andre.
har en lengere sykdomshistorie, så jeg har vært hos lege ganske ofte.
men så var jeg så "heldig" å få møte henne. hadde følelsen at jeg var en rampete gutt, som var tatt inn til lektors kontor. trodde leger var til for å hjelpe folk som er syk. hun hadde ikke engang lest journalen min, så jeg måtte fortelle henne hva problemet gjald. utrolig arrogant oppførsel, fikk nærmest en skjennepreken om at hun kunne ikke hjelpe meg "dette må du jobbe med selv". underlig at slike mennesker er leger.

Verste legen!

Er aldri tilgjengelig, og hjelper ikke når man er "heldig" og får tak i henne.
Hun er enten på ferie eller sykemeldt.

Den ene gangen jeg fikk tak i henne lå jeg med luftveisinfeksjon (bekreftet hos en annen lege da hun ikke var der), fikk telefontime med hun senere, og spurte pent etter hostesaft da den på butikken ikke hjalp. (Bør kanskje også inkludere at jeg hostet så mye at jeg spydde.)
Fikk til svar; "har du nå virkelig bruk for det? Jeg tror ikke du trenger det, så jeg vil ikke skrive noe ut til deg."

Hun snakket ned til meg, som om jeg var verdens dummeste person. Hun hørte ikke på noe av det jeg hadde å fortelle om min tilstand og at jeg har vansker med å reise 7 mil for å komme meg til lege da jeg ikke har bil.

Det er greit hun ikke vil skrive ut noen resepter til deg før du har vært inne til time, men når hun ikke er der blir jo det vanskelig... Gidder liksom ikke å vente 1-2 mnd før jeg kan få en legetime når det mest sannsynlig har gått over til den tid.