Agnete Jørgensen

Autorisasjon (2004)

Agnete Jørgensen er en av 69 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Agnete Jørgensen

Dyktig og flink

Tar meg på alvor, husker meg fra forrige besøk. Viser god kunnskap og veldig kompetent. Har flyttet et godt stykke unna sentrum, men blir ikke å.bytte lege da hun er ekstremt dyktig.

Klarer du å kjøre bil

Uansett hva jeg har gått til lege for siste året så er det samme spørsmål, hvordan går det å kjøre bil, underforstått hvis du er syk kan jeg ta førerkortet ditt. Sist jeg var der ble jeg henvist til en student og så kom legen inn på slutten og spurte "Klarer du å kjøre bil". Jeg byttet fastlege.

Travel og uengasjert

ekstremt lang ventetid, nettet nede to av gangene. Ene gangen glemte hun å varsle laben om at jeg skulle ta prøver - så ventetiden ble ekstra lang. 1,5 time venting går bare ikke. Hun virker ikke til å ta meg på alvor, har det travelt og jeg får ikke gode svar på det jeg er der for. Generelt er jeg veldig misfornøyd.

Trygg og dyktig

Jeg er veldig glad for at jeg hadde Agnete som fastlege. Hun er dyktig, empatisk og en god menneskekjenner. Anbefales!

Hyggelig, imøtekommende og hjelpende

Hun er en legen som prøver å fikse problemene mine før hun bare henviser meg videre (som faktisk hadde vært unødvendig i den situasjonen).