Agnete Jørgensen

Killengreensgate 7 9008 Tromsø
Tlf: 77 66 60 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Agnete Jørgensen er en av 69 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Agnete Jørgensen

Veldig empatisk og tar deg på alvor

Agnete er den beste legen jeg har hatt på mange år. Hun tar problemene dine seriøst, hun er veldig empatisk og hjelpsom, og hun gjør alt for at du skal ha det vel. Agnete er flink til å svare på henvendelser via melding om det er fornying av resepter eller bekymringer jeg har som jeg trenger svar på. Det er lett å få time raskt om du har behov for det, og om Agnete ikke har tid er det mange flinke og gode leger på Sentrum legekontor. Anbefales på det varmeste!

Flink

Den beste fastlegen jeg har hatt. Behagelig å prate med, faglig flink, og tok meg på alvor. Hjalp meg til å ta riktige valg i en ufordrende periode. På grunn av flytting må jeg bytte fastlege. Anbefales som fastlege.

Klokka tikker

Har vært der 3-4 ganger. Virker ikke særlig imøtekommende eller interessert i pasienten. Stiller aldri oppfølgingsspørsmål. Det merkes svært godt at det viktigste for legen er å få en fortest mulig ut av kontoret.

Fremragende kommunikasjonsevne

Dr Jørgensen fremstår som en faglig sterk lege. Hun er vennlig, empatisk og man får inntrykk av at hun er genuint opptatt opptatt av pasienters ve og vel. Har fra tidligere erfaringer med andre leger som ikke henviser til spesialisthelsetjenesten , men heller velger " kjappe løsninger" i form av resept. En god lege tar seg tid til å vurdere de bakforliggende årsaker , noe jeg føler denne legen gjør på en svært god måte. Hun balanserer etter mitt skjønn balansen mellom konklusjoner og undersøkelser på en veldig god måte . Man føler seg tatt på alvor . For meg representerer Jørgensen selve definisjonen av en god lege.

Litt kjapp

Hyggelig dame. Er veldig kjapp med å konkludere uten særlig undersøkelser. Føler jeg må kjappe meg og dermed glemmer andre ting jeg skulle ta opp med henne. Ikke en lege for meg

Fantastisk lege!

Nyutdannet og tar dermed alle forhåndsregler. Tar pasienten på alvor. Hyggelig og flink. Kunne ikke vært mer fornøyd!