Agnete Jørgensen

Sentrum Legekontor -Tromsø

Medisinsk genetikk

2004

1 person

Sentrum Legekontor -Tromsø Telefonnummer77 66 60 5077 66 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Killengreensgate 7 9008 Tromsø
Agnete Jørgensen er en av 73 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Agnete Jørgensen

Hyggelig, imøtekommende og hjelpende

Hun er en legen som prøver å fikse problemene mine før hun bare henviser meg videre (som faktisk hadde vært unødvendig i den situasjonen).

Fantastisk

Beste fastlegen jeg har hatt. Lett å få time og føler jeg får den hjelpen jeg trenger. Min 3 fastlege på 10 år, og blir ikke å bytte henne ut så fremt jeg ikke må.

Uenig

Som pasient føler jeg hun ikke tar meg helt på alvor og hører på det jeg sier. Jeg hadde konsultert meg med en medisinstudent før jeg gikk til henne, hadde fått vite om "normal prosedyre" i forhold til medikamentell behandling, men legen ville ikke gi meg denne behandlingen da hun "ikke hadde noe tro på det". Merker jeg blir frustrert og irritert. Bytter lege snarest.

Fremragende lege

Dr Jørgensen er den beste fastlegen jeg har hatt . Min erfaring er at hun er sterk rent faglig . Det baserer jeg på tilbakemelding på ulike problemstillinger . Det jeg vil fremheve er hennes gode kommunikasjon . Den er rett og slett fremragende . Hun har hjulpet meg utrolig bra i en vanskelig periode . Hun balanserer balansen mellom undersøkelser og konklusjoner på en svært god måte , og som er veldig tilittskapende . Videre henviser hun deg til spesialisthelsetjenesten vist det er behov for det , og kommer med gode forslag til eventuelle tiltak som kan hjelpe . Jørgensen sier hun også fra vist hun ikke er enig , eventuelt har andre synspunkter på pasientens egne vurderinger og behov . Men det gjøres på en profesjonell og tilittskapende måte . Man føler seg tatt på alvor .Hun er også veldig god på skriftlige tilbakemeldinger. Rask responstid. Før meg er Dr.Jørgensen selve definisjonen på en god lege .

Usympatisk

Opplever henne som usympatisk og lite lydhør for pasientens opplevelser. Det er ikke ofte jeg har trengt en sykemelding her i livet, men sitter igjen med en forståelse av at hun er nyutdannet og har lært på skolen at vi må få ned sykemeldingene, og av den grunn må du ha en fot i grava for å få sykemelding. Det er ikke grunn nok å ligge sengeliggende med hard influensa.
Hun er derimot veldig flink til å svare på emeldinger samt følge opp det hun sier hun skal følge opp. Hun har også tatt oss på alvor når det gjelder mine barn og det er flott.