Agnete Jørgensen

Autorisasjon (2004)

Agnete Jørgensen er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Agnete Jørgensen

Travel og uengasjert

ekstremt lang ventetid, nettet nede to av gangene. Ene gangen glemte hun å varsle laben om at jeg skulle ta prøver - så ventetiden ble ekstra lang. 1,5 time venting går bare ikke. Hun virker ikke til å ta meg på alvor, har det travelt og jeg får ikke gode svar på det jeg er der for. Generelt er jeg veldig misfornøyd.

Trygg og dyktig

Jeg er veldig glad for at jeg hadde Agnete som fastlege. Hun er dyktig, empatisk og en god menneskekjenner. Anbefales!

Hyggelig, imøtekommende og hjelpende

Hun er en legen som prøver å fikse problemene mine før hun bare henviser meg videre (som faktisk hadde vært unødvendig i den situasjonen).

Fantastisk

Beste fastlegen jeg har hatt. Lett å få time og føler jeg får den hjelpen jeg trenger. Min 3 fastlege på 10 år, og blir ikke å bytte henne ut så fremt jeg ikke må.

Uenig

Som pasient føler jeg hun ikke tar meg helt på alvor og hører på det jeg sier. Jeg hadde konsultert meg med en medisinstudent før jeg gikk til henne, hadde fått vite om "normal prosedyre" i forhold til medikamentell behandling, men legen ville ikke gi meg denne behandlingen da hun "ikke hadde noe tro på det". Merker jeg blir frustrert og irritert. Bytter lege snarest.