Agnete Jørgensen

Autorisasjon (2004)

Agnete Jørgensen er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Agnete Jørgensen

Fremragende lege

Dr Jørgensen er den beste fastlegen jeg har hatt . Min erfaring er at hun er sterk rent faglig . Det baserer jeg på tilbakemelding på ulike problemstillinger . Det jeg vil fremheve er hennes gode kommunikasjon . Den er rett og slett fremragende . Hun har hjulpet meg utrolig bra i en vanskelig periode . Hun balanserer balansen mellom undersøkelser og konklusjoner på en svært god måte , og som er veldig tilittskapende . Videre henviser hun deg til spesialisthelsetjenesten vist det er behov for det , og kommer med gode forslag til eventuelle tiltak som kan hjelpe . Jørgensen sier hun også fra vist hun ikke er enig , eventuelt har andre synspunkter på pasientens egne vurderinger og behov . Men det gjøres på en profesjonell og tilittskapende måte . Man føler seg tatt på alvor .Hun er også veldig god på skriftlige tilbakemeldinger. Rask responstid. Før meg er Dr.Jørgensen selve definisjonen på en god lege .

Usympatisk

Opplever henne som usympatisk og lite lydhør for pasientens opplevelser. Det er ikke ofte jeg har trengt en sykemelding her i livet, men sitter igjen med en forståelse av at hun er nyutdannet og har lært på skolen at vi må få ned sykemeldingene, og av den grunn må du ha en fot i grava for å få sykemelding. Det er ikke grunn nok å ligge sengeliggende med hard influensa.
Hun er derimot veldig flink til å svare på emeldinger samt følge opp det hun sier hun skal følge opp. Hun har også tatt oss på alvor når det gjelder mine barn og det er flott.

Veldig empatisk og tar deg på alvor

Agnete er den beste legen jeg har hatt på mange år. Hun tar problemene dine seriøst, hun er veldig empatisk og hjelpsom, og hun gjør alt for at du skal ha det vel. Agnete er flink til å svare på henvendelser via melding om det er fornying av resepter eller bekymringer jeg har som jeg trenger svar på. Det er lett å få time raskt om du har behov for det, og om Agnete ikke har tid er det mange flinke og gode leger på Sentrum legekontor. Anbefales på det varmeste!

Flink

Den beste fastlegen jeg har hatt. Behagelig å prate med, faglig flink, og tok meg på alvor. Hjalp meg til å ta riktige valg i en ufordrende periode. På grunn av flytting må jeg bytte fastlege. Anbefales som fastlege.

Klokka tikker

Har vært der 3-4 ganger. Virker ikke særlig imøtekommende eller interessert i pasienten. Stiller aldri oppfølgingsspørsmål. Det merkes svært godt at det viktigste for legen er å få en fortest mulig ut av kontoret.