Clas Hammari Kristensen

Kvaløysletta Legekontor AS

2010

Kvaløysletta Legekontor AS Telefonnummer77 60 69 1077 60 69 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Blåmannsveien 10 9100 Kvaløysletta
Clas Hammari Kristensen er en av 72 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Clas Hammari Kristensen

Faglig sterk, ydmyk, smilende og effektiv!

Som kronisk og tidvis alvorlig syk pasient , så er behovet for fastlege hyppig. Å få en fastlege som Clas er gull verdt og vel så det! Clas er alltid smilende, alltid positiv og hyggelig. Han er god og tydelig i kommunikasjonen, han er faglig sterk men samtidig ydmyk nok til å henvise videre der det trengs. Uansett hvor håpløst ting føles så får Clas en til å føle seg ivaretatt , til å føle seg bedre. Setter pris på en faglig samtale og drøfting med han. Han har god innsikt i journalen og følger det opp til punktlighet. Også veldig flink med barna. En helt fantstisk fastlege som jeg har full tillit til og som virkelkg gjør en utmerket jobb! Eneste «mangelen» er at han ikke har telefontreffetid eller bedre mulighet for mailkontakt. Men helt tipp topp! Alle som har han er heldig :)

Verdens beste lege!

Virkelig en helt fantastisk profesjonell og dyktig lege som tar ting på alvor. Han er smilende og hyggelig å møte. Helt fantastisk!

Fantastisk lege!

Beste legen jeg og mitt barn har hatt!
Han hører på hva du sier. Er sympatisk.
Å du slipper å føle deg som en hysterisk mor!

Er grundig i sine undersøkelser og er bare en superflink lege!

Anbefales på det sterkeste!

En lege man kan stole på!

Så snart Clas gikk fra å være vikarlege til å få en egen stilling byttet jeg og mitt barn til ham. Men ikke fordi jeg var misfornøyd med min forrige lege. Hos Clas føler jeg meg aldri som en hysterisk mor, han hører på meg, og er svært grundig i sine undersøkelser. Han er også rask med å henvise videre. Han er en lege som virkelig bryr seg om pasientene sine, og som gjør sitt beste for dem. Han anbefales på det sterkeste!

Bra lege som ivaretar pasienten

Meget bra lege som er flink til å lytte og jeg som pasient føler jeg blir hørt på og tatt seriøst. Flink å hentvise videre.