Clas Hammari Kristensen

Autorisasjon (2010)

Kvaløysletta Legekontor AS Telefonnummer77 60 69 1077 60 69 ...
Blåmannsveien 10 9100 Kvaløysletta
Clas Hammari Kristensen er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Clas Hammari Kristensen

Hyggelig

Forståelsesfull fastlege som tar deg seriøst og lytter til dine problemer. Kunne gjerne reist langt for å få en som han.

Pragmatisk, dedikert, lyttende og empatisk.

Den beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Pragmatisk, dedikert, lyttende og empatisk. Jeg tviler aldri på at jeg får rett hjelp hos Clas, og føler aldri for å betvile det han sier. Han har en utover-forventet-holdning til service til pasientene sine. En av ulempene ved å flytte, er at jeg nå må prøve å finne ne ny fastlege som kan nå opp til Clas nivå.
Han er verdt ventetiden og mere til.

Faglig sterk, ydmyk, smilende og effektiv!

Som kronisk og tidvis alvorlig syk pasient , så er behovet for fastlege hyppig. Å få en fastlege som Clas er gull verdt og vel så det! Clas er alltid smilende, alltid positiv og hyggelig. Han er god og tydelig i kommunikasjonen, han er faglig sterk men samtidig ydmyk nok til å henvise videre der det trengs. Uansett hvor håpløst ting føles så får Clas en til å føle seg ivaretatt , til å føle seg bedre. Setter pris på en faglig samtale og drøfting med han. Han har god innsikt i journalen og følger det opp til punktlighet. Også veldig flink med barna. En helt fantstisk fastlege som jeg har full tillit til og som virkelkg gjør en utmerket jobb! Eneste «mangelen» er at han ikke har telefontreffetid eller bedre mulighet for mailkontakt. Men helt tipp topp! Alle som har han er heldig :)

Verdens beste lege!

Virkelig en helt fantastisk profesjonell og dyktig lege som tar ting på alvor. Han er smilende og hyggelig å møte. Helt fantastisk!

Fantastisk lege!

Beste legen jeg og mitt barn har hatt!
Han hører på hva du sier. Er sympatisk.
Å du slipper å føle deg som en hysterisk mor!

Er grundig i sine undersøkelser og er bare en superflink lege!

Anbefales på det sterkeste!