Clas Hammari Kristensen

Autorisasjon (2010)

Kvaløysletta Legekontor AS Telefonnummer77 60 69 1077 60 69 ...
Blåmannsveien 10 9100 Kvaløysletta
Clas Hammari Kristensen er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Clas Hammari Kristensen

En lege man kan stole på!

Så snart Clas gikk fra å være vikarlege til å få en egen stilling byttet jeg og mitt barn til ham. Men ikke fordi jeg var misfornøyd med min forrige lege. Hos Clas føler jeg meg aldri som en hysterisk mor, han hører på meg, og er svært grundig i sine undersøkelser. Han er også rask med å henvise videre. Han er en lege som virkelig bryr seg om pasientene sine, og som gjør sitt beste for dem. Han anbefales på det sterkeste!

Bra lege som ivaretar pasienten

Meget bra lege som er flink til å lytte og jeg som pasient føler jeg blir hørt på og tatt seriøst. Flink å hentvise videre.

Bytt til Clas mens han enda har ledig!

Har akkurat flyttet til byen og fått Clas som fastlege. Etter første konsultasjon var jeg nær med å gråte en skvett - jeg følte meg bare så sinnsykt ivaretatt! Jeg er lykkelig over å ha truffet blink med en fantastisk fastlege som tar seg tid til å lytte til sine pasienter.

Fantastisk lege

Første konsultasjon var han turnuslege, god å lytte og prøver alt for å finne riktig diagnose og gir informasjon om hvorfor det skal tas det slags undersøkelse og hva man skal være obs på når man skal ta noe type medisin.
ANBEFALES

Meget dyktig lege

Clas var vikarlege første gang jeg var akuttpasient hos han. Han leste i journalen min og så at problemene mine hadde vært tilbakevendende. Han ba meg komme tilbake, og da gjorde han en grundig undersøkelse og henviste meg videre til spesialist og det endte etterhvert med operasjon. Jeg har også vært hos han med barna mine og han har alltid gjort grundige undersøkelser. I tillegg er han en veldig hyggelig kar. Så jeg anbefaler han absolutt som fastlege.