Yasir Choudhry

Autorisasjon (2010)

Yasir Choudhry er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Yasir Choudhry

Utrolig flink og empatisk lege.

Utrolig flink lege. Yasir er Lyttende, seriøs, humoristisk og empatisk. Kunne ikke fått bedre fastlege.

Flink lege - elendig resepsjon

Hele familien har legen som fastlege, og vi oppfatter Choudhry som en flink lege, som hører etter, og tar oss seriøst. Anbefaler varmt legen, men resepsjonistene er så godt som udugelige.

Dumt for legen at han trekkes ned av disse. De har mye å lære om kundebehandling. Det virker som om man forstyrrer dem når man kommer, og de opptrer arrogant.

Vi vurderer å bytte fastelge, utelukkende pga av disse umotiverte og uhøflige resepsjonistene.

Hyggelig og forståelsesfull.

Yasir er en lege som er lett å snakke med. Jeg anbefaler han på det sterkeste. Han tar seg god tid til å hjelpe best mulig.

Ålreit type, mye rot

Yasir er en hyggelig og vennlig person. Jeg ser for meg at denne legen er dyktig på enkle ting som f. eks. influensa, halsbetennelse o.l.
Men på problemstillinger hvor han er usikker og ikke har sitt spes/ interessefelt, virker det som at han detter helt igjennom. Istede for og henvise og rådføre seg med andre med kompetanse, virker det dessverre heller som at han sitter på gjerdet og håper at alt skal bli bra.
Han virker veldig rotete og er rett og slett elendig på og følge opp lovnader, telefonsamtaler etc. Det virker som at Yasir har ekstremt mye og gjøre, og dette sammen med (dårlig hukommelse?) er årsaken til at du først kan bli kontaktet 1-2 uker etter ønsket kontakt, med denne legen.

Dyktig lege

En av de dyktigste legene jeg har vært hos, og jeg har vært hos mange. Tar seg tid til hjelpe. Kan anbefale han på det sterkeste!!!