Lars-Marius Kaxrud Gudmundsen

Autorisasjon (2013)

Sundet Legesenter AS Telefonnummer63 96 26 0063 96 26 ...
Wergelands gt. 5 2080 Eidsvoll
Lars-Marius Kaxrud Gudmundsen er en av 22 fastleger i Eidsvoll

Siste vurderinger av Lars-Marius Kaxrud Gudmundsen

Strålende fastlege!

Tar seg god tid, kunnskapsrik og humor. Setter veldig pris på at han tar seg tid til å kontakte forskjellige instanser om det er spørsmål han ikke kan besvare. Flink fyr! Men, kontordamene flest er som oftest ubehagelige.

Dyktig lege

Han er flink lytter til dine problemer tar seg god tid til undersøkelser . Anbefaller han på det sterkeste

God lege

God lege som lytter å tar deg på alvor. Sekretærene er lite hyggelige å svært sure på telefon samt på kontoret. Liten forståelse for de helseplager som pasienten som ringer inn med har.

Dyktig lege

Min erfaring har vært svært god. Han tar seg tid for å bli kjent med deg og er en ung, men dyktig lege. Han har en humoristisk sans og er veldig empatisk. Han har hjulpet meg masse i forhold til min psykiske lidelse. Tillitsfull, henviser deg dit du skal, tar kontakt om det er noe.
Eneste jeg har å merke på er helsesekretærene som jobber der. Ofte sure og grinete, og ALTFOR lang ventetid på telefon.
Men de har vært flinke til å ta mine akutt tilfeller seriøst, og det håper jeg de fortsetter med. Også for andre pasienter.

Trygg og trivelig

En fastlege man føler seg ivaretatt hos. Som henviser videre og gir god informasjon. Har tid til deg når du er der.