Lars-Marius Kaxrud Gudmundsen

Autorisasjon (2013)

Sundet Legesenter AS Telefonnummer63 96 26 0063 96 26 ...
Wergelands gt. 5 2080 Eidsvoll
Lars-Marius Kaxrud Gudmundsen er en av 22 fastleger i Eidsvoll

Siste vurderinger av Lars-Marius Kaxrud Gudmundsen

meget dyktig

Han er en suveren lege. God til å lytte, flink til å følge opp pasienten. Bedre lege skal du lete lenge etter. har tid til deg. Masse humor...
Anbefales på det sterkeste. STÅ på Lars Marius. Vi er mange som er glad for å ha deg som lege.

Kjempeflott lege:)

Utrolig dyktig og flott lege! Fra første time for ca 7 år siden har han gjort alt for at jeg skulle få den beste hjelpen. Jeg måtte flytte 6 mil unna men bytter IKKE lege pga min erfaring fra tidligere legers manglende interesse for pasienten. Dr. Gudmundsen er i en klasse for seg selv. Takker han for all kjempegod hjelp.Hilsen en godt voksen dame.

Kjempedyktig lege!

Suveren flink, nøye og blid lege som du føler lytter og tar ting på alvor. Humor og godt humør gjør også besøket positivt for store og små.hele familien her har han som fastlege og det er utelukkende positivt mtp hvordan han forholder seg til barn også. Eneste minuset må være at sekretærene og de som sitter i resepsjonen er fryktelig grinete og lite blide. Litt trist for alt annet er så bra.

Fantastisk lege👌😉

En fantastisk fast lege, med masse humor😉Faglig , meget dyktig👌Har alltid tid til meg som er pasient

Fantastisk

Lars Marius er en fantastisk fastlege som tar seg god tid til pasientene sine, lytter og bruker god gamaldags humor! Han er fantastisk når det kommer til råd og veiledning, han sender deg gjennom undersøkelser i stedenfor å Google hva som er galt med pasienter!
Ikke minst er han en fantastisk hyggelig mann som er lett å like, aldri møtt en så god fastlege før! STÅ PÅ LARS MARIUS!!