Therese Nysæther

Autorisasjon (2010)

Therese Nysæther er en av 19 fastleger i Nittedal

Siste vurderinger av Therese Nysæther

Upersonlig!

En lege som er ute etter pengene fremfor å hjelpe deg. Hadde time til meg selv for reisevaksine. Stilte spørsmål om vaksiner for mine to barn, ble fakturert for min time, og for begge barna. (Til tross for at dette kun var et spørsmål i min legetime) Styr unna!

Ubehagelig

Jeg syntes det er ubehagelig å ha time hos Therese. Hun kan gjerne blir bedre til å lytte. Ikke forklare banale ting, men gjerne undersøke nærmere hva problemet kan være.
Det hadde vært fint hvis hun hadde prøvd å være vennlig, virket interessert, tatt meg på alvor, avluttet samtalen før man er på vei ut døren, ikke snakke på en nedlatende og hånlig måte.

Faglig dyktig.

Hun er effektiv, og tar seg tid til å lytte. Hun gir gode og velbegrunnede svar.
Som regel presis ifht avtaler.

Lite empati

Stor nedtur etter bytte av fastlege pga flytting. Meget skuffet over første konsultasjonen med denne legen. Skulle ønske jeg hadde lest omtalene her tidligere. Virket uinteressert og var rask. Brukte kort på hele konsultasjonen. Fikk ikke muligheten til å skape tillitsrelasjon.
Bytter fastlege, lett!!

Usikker og uforutsigbart humør

Jeg og barnet mitt her vært hos hun en del ganger nå og sitter alltid igjen med en følelse av at vi kunne like godt holdt oss hjemme eller brukt Internett selv til å finne de vage svarene hun gir. Er sjeldent hun har gitt noen av oss en ordentlig undersøkelse og vi har vært ofte tilbake med samme problem, før vi til slutt endelig ble henvist til noen andre. Virker usikker og kunnskapsfattig. Humøret kan fort variere mellom veldig hyggelig og nedlatende. Virker rett og slett lei av jobben