Therese Nysæther

Autorisasjon (2010)

Therese Nysæther er en av 19 fastleger i Nittedal

Siste vurderinger av Therese Nysæther

Trygg, imøtekommende og flink

Gikk dit med barnet mitt og syns hun var utrolig flink. Barnet mitt er ofte ganske sjenert av seg og vegrer seg for å gjøre som fremmede sier til henne, men Therese var flink og barnet mitt gjorde nesten alt som Therese ba om. Therese undersøkte barnet etter mitt syn godt og ga gode forklaringer på hva det var. Samboeren min har også gått til henne og er kjempefornøyd med behandlingen hun har fått.

Meget trygg og tillitsvekkende

Har brukt Therese siden hun begynte på Hakadal legekontor. For første gang føler jeg at jeg blir tatt seriøst og alvorlig. Hun ønsker virkelig å hjelpe meg med å få hverdagen til å leve med. Hun lytter og råder. All honnør. Mine beste anbefalinger

Hyggelig og grei

Både jeg og min datter har henne som fastlege, og vi har kun hatt positive opplevelser med henne. Lett å få time og hun tar seg tid til å høre hva som er problemet.

Helt forferdelig

Kunne ikke brydd seg mindre om hvordan pasienter har det. Har gått til hun i 3 år tror jeg, men hun har aldri hjulpet meg og hver gang jeg har vært hos hun føler jeg at problemet jeg kommer med heller er noe jeg bare må leve med. Virker som hun ikke har peiling på hva hun driver med og derfor ikke vet hvordan hun skal behandle pasienter! Nå har jeg gått privat og det var som natt og dag i forhold til Therese. Anbefales virkelig ikke, og vanskelig å forstå at hun kan være så dårlig før du har opplevd det selv. Hun er veldig nedlatende også og får deg til å føle deg dum.

Ikke bra

Jeg følte meg veldig liten og dum etter time hos denne legen, og følte nesten jeg måtte overtale henne om at jeg ikke hadde det bra. Hun hadde ingen problemer med å fortelle meg om hvor lang tid ting ville ta og at det var lange ventelister dit jeg ønsket å bli henvist. Jeg følte jeg fikk en henvisning for å slippe å kverulere. Gråt når jeg kom hjem og vil ikke gå tilbake til denne legen.
Savner å bli tatt på alvor og å bli sett.