Therese Nysæther

Autorisasjon (2010)

Therese Nysæther er en av 19 fastleger i Nittedal

Siste vurderinger av Therese Nysæther

Flink til å forklare og lytte

Jeg opplevde å bli lyttet til, og at hun tok seg tid til å vise prøveresultater og forklare slik at jeg ble trygg på diagnosen min og behandlingen. Noe jeg ikke var før denne konsultasjonen med denne legen. Opplevde henne som hyggelig og respektfull. Hun er ikke min fastlege, men jeg kunne godt ha valgt henne.

Ustabil

Hva som er bra.
De gangene det er rutinearbeid, går det på en måte, men kommunikasjon oppleves enveis.

Hva som kan bli bedre.
Humør, opptreden, høflighet, interesse, kommunikasjon og holdninger har forbedringspotensiale.

Konstruktiv kritikk.
Større fokus på kundens behov for hjelp. Forståelse for at verden ikke er ideel. Vi kundene er mange forskjellige typer. Kanskje et smil, litt raushet!?

Therese Nysæther

Hun er blid, vennlig og imøtekommende. Føler meg godt ivaretatt og føler at jeg får den hjelpen jeg trenger. Hun virker rolig og tar seg tid til å forklare og diskutere ting som tas opp.

Samlebånd, og delvis nedlatende

Har vært hos denne legen tre ganger med to ulike plager. Først av alt er det lett å få time hos Therese, antaglivis grunnet lav etterspørsel.

Hun driver en type samlebåndspraksis hvor første prioritet er å bli ferdig med timen. Det er i allefall et slikt inntrykk man sitter igjen med.

Som andre har påpekt hører hun lite og konkluderer raskt. Gjerne med at noen plager må man leve med, eller at man ikke kan vente å finne årsak... etter én kort "konsultasjon" om man kan kalle det for det. Det er en ganske frustrerende konklusjon å få etter en så kort og fattig utredning, av en tilsynelatende uinteressert lege.

Det er også noe i det at hun har en evne til å få én til å føle seg enkel, og ikke tatt på alvor. Hun er god på å kontre simple spørsmål med fagterminologi, uten nødvendigvis å svare på det.

For min del sitter jeg igjen uten noe svar på årsak, eller metode å lindre de alvorlige plagene jeg kom med. Derimot fikk jeg sånn helt på tampen utskrevet en spekulativ resept for en mindre bivirkning, antaglig for å konkludere timen.

Her blir hverken du eller plagene dine tatt på alvor.

Rolig,flink,lyttende og forklarer godt

Har hatt denne legen i en stund nå.
Etter første øyekast virket hun bisk....men her må man lære seg å kjenne.Therese er veldig flink.
Hun tar seg tid til deg,lytter,forklarer godt og virker grundig.
Kan trygt anbefales!