Synnøve Iren Haddal Carey

Autorisasjon (2014)

Synnøve Iren Haddal Carey er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Synnøve Iren Haddal Carey

Fantastiske Synnøve

Synnøve er en empatisk og drivende god lege. Hun har virkelig tatt godt tak i meg, og ikke minst hele min famile når det har vært noe. Hun er varm og har et skarpt og klokt hode som skaper stor trygghet. Anbefales på det sterkeste. Mvh

Den aller beste legen!

Dr. Carey er profesjonell til fingerspissene. Klok. Empatisk. Alltid lyttende! Faglig dyktig. Omsorgsfull. Skiller det vesentlige fra det uvesentlige, og vet når du trenger lenger tid enn oppsatt. Føler meg alltid tatt på alvor, hun bagatelliserer aldri det som er viktig for meg - og tar meg alltid imot med det jeg kommer med. Hun er like mye et medmenneske som hun er lege! Hun har en dyp psykologisk innsikt i hva det vil si å være et menneske - og denne innsikten bruker hun i sin legepraksis.

Super

Super lege som tar seg tid og føler hun virkelig bryr seg om deg. Bare synd hun jobber på et legesenter hvor du må vente over 14 dager for å få time ! Så håper hun begynner for seg selv, da blir det helt perfekt!

Veldig god lege som eg er veldig fornøyd med!

Ser meg. Har tid til meg. Har alltid tid til ei sak til. Føler aldri eg er til bry og ho tar meg seriøst. Er veldig godt fornøyd. Takk Synnøve! Du er min 5. Lege i Oslo og eg er kjempefornøyd og vil no ikkje bytte!

Profesjonell, dyktig, saklig, lyttende, effektiv

Med en plan, flink til å ta tak i ting sammen med pasienten
God dialog, streng, tydelig, hjelpsom
Syntes hun var streng i begynnelsen og fjern/ uinteressert men nå har jeg blitt tydeligere på hva som plager meg, fått masse hjelp