Synnøve Iren Haddal Carey

Østensjø Legesenter AS Kvinne, 47 år

Autorisert2014
Ledige plasser 9 av 1250
Vil du bytte til denne fastlegen?

Siste vurderinger av Synnøve Iren Haddal Carey

Veldig god lege som eg er veldig fornøyd med!

Ser meg. Har tid til meg. Har alltid tid til ei sak til. Føler aldri eg er til bry og ho tar meg seriøst. Er veldig godt fornøyd. Takk Synnøve! Du er min 5. Lege i Oslo og eg er kjempefornøyd og vil no ikkje bytte!

Profesjonell, dyktig, saklig, lyttende, effektiv

Med en plan, flink til å ta tak i ting sammen med pasienten
God dialog, streng, tydelig, hjelpsom
Syntes hun var streng i begynnelsen og fjern/ uinteressert men nå har jeg blitt tydeligere på hva som plager meg, fått masse hjelp

Forferdelig!

Verste opplevelsen noensinne. Veldig respektløs, snakker ned til deg, du føler deg veldig til bry. Reiste seg opp før jeg kunne snakke ferdig. Forsinket (fullforståelse for det, men etter 5 min så fikk jeg beskjed at timen min var ferdig) Skulle jeg nevne et annet problem enn det jeg ringte inn for måtte jeg bestille en ny time(trengte å få en henvisning fornyet) selvom jeg bare var der 5 min. Anbefaller ikke denne legen idet hele tatt.

Kjempegod lege, anbefales!

Dette er første legen i Oslo jeg er ordentlig fornøyd med, og så lenge jeg bor her skal jeg aldri bytte!
Hadde valgt en annen lege som antakeligvis ble pensjonert, og ble dermed overført til Carey. Det er jeg veldig glad for!
Hun er profesjonell, samtidig som hun er varm og man får virkelig følelsen av å bli sett.
Føler meg i trygge hender hos Synnøve Carey!

En super lege

En fin lege. Man kommer inn til timen ca når man har time, men hun tar allikevel seg god tid til deg som pasient. Hun er en god lytter og man føler seg ivaretatt. Alle leger burde vært som henne.