Synnøve Iren Haddal Carey

Østensjø Legesenter

2014

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Østensjø Legesenter Telefonnummer23 12 61 8023 12 61 ...
Vetlandsveien 99/101 0685 Oslo
Synnøve Iren Haddal Carey er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Synnøve Iren Haddal Carey

Dyktig, empatisk og tålmodig

Vært fastlegen min i nesten fire år.
Utrolig trist å måtte bytte (pga. flytting)!
Alltid opplevd at hun tar seg tid, og lytter.
Hun stresser ikke for å bli for å bli ferdig med deg, men tar den tiden som trengs.
Grundig, profesjonell og omtenksom.
Anbefaler henne på det sterkeste, her vil du bli godt i varetatt.

Kompetent, imøtekommende og forstående

Synnøve er den perfekte kombinasjonen av kompetent og empatisk. Ikke bare føler man seg forstått og riktig diagnostisert, man føler også at hun har medfølelse og at hun virkelig bryr seg om pasientens vel og ve. Man føler seg ikke mistenkeliggjort eller som om hun føler at man kaster bort tiden hennes.

Fantastiske Synnøve

Synnøve er en empatisk og drivende god lege. Hun har virkelig tatt godt tak i meg, og ikke minst hele min famile når det har vært noe. Hun er varm og har et skarpt og klokt hode som skaper stor trygghet. Anbefales på det sterkeste. Mvh

Den aller beste legen!

Dr. Carey er profesjonell til fingerspissene. Klok. Empatisk. Alltid lyttende! Faglig dyktig. Omsorgsfull. Skiller det vesentlige fra det uvesentlige, og vet når du trenger lenger tid enn oppsatt. Føler meg alltid tatt på alvor, hun bagatelliserer aldri det som er viktig for meg - og tar meg alltid imot med det jeg kommer med. Hun er like mye et medmenneske som hun er lege! Hun har en dyp psykologisk innsikt i hva det vil si å være et menneske - og denne innsikten bruker hun i sin legepraksis.

Super

Super lege som tar seg tid og føler hun virkelig bryr seg om deg. Bare synd hun jobber på et legesenter hvor du må vente over 14 dager for å få time ! Så håper hun begynner for seg selv, da blir det helt perfekt!