Kamilla Kahn Heuch

Risvollan Legesenter AS
Ingeborg Aas' veg 4 7036 Trondheim
Kamilla Kahn Heuch er en av 170 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Kamilla Kahn Heuch

Lege som har pasienten i fokus

Utrolig behagelig menneske. Hun lytter og tar meg som pasient på alvor. Hun tar seg tid og hun skaper en trygghet som gjør at jeg som pasient føler meg trygg og ivaretatt. Jeg føler aldri at mine problemer er for små.

Kjempeflink og hyggelig fastlege

Jeg fikk Kamilla som fastlege etter at min forrige lege pensjonerte seg, noe som jeg erfarte var et stort lykketreff! Mine erfaringer med Kamilla er at hun lytter til pasienten (fremfor å bare stirre på PC-skjermen), hun er blid og imøtekommende når du kommer inn på kontoret hennes og er svært kompetent, med gode svar og anbefalinger. Akkurat det en fastlege bør være. Hun kommer til å være enda en godene jeg kommer til å savne med å bo i Trondheim! Anbefales på det sterkeste!

Helt fantastisk

Kamilla Kahn er et skoleeksempel på hvordan alle leger burde ha vært.
1. Blid og imøtekommende
2. Rask og seriøs i sine uttalelser, og har svært god vurderingsevne.
3. Servicemessig helt i topp klasse.

Jeg kommer ikke til å bytte til en annen lege, nei jeg er privilegert som kan være på hennes liste😀👍

Den beste fastlegen jeg har hatt

Jeg er en godt voksen dame som oppgjennom årene har hatt flere fastleger, men ingen kan måle seg med Kamilla. Hun er faglig dyktig og har et kroppsspråk som ønsker deg velkommen uansett hvor travelt hun har det. Kan virkelig anbefales :) Bestiller valigvis time på sms til legesenteret og får raskt svar. Også ved fornyelse av resepter går det raskt og greit å sende sms. Da pleier resepten å ligge klar på apoteket neste ettermiddag.

FANTASTISK!

Oftest når jeg trenger å snakke med legen, så må det foregå samme dag! Det gjør Kamilla fantastisk er at selv uten time, tar hun seg tid! Det blir alltid gjort en grundig sjekk og jeg føler meg alltid ivaretatt!