Kamilla Kahn Heuch

Risvollan Legesenter AS

2010

Risvollan Legesenter AS Telefonnummer73 84 48 8073 84 48 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ingeborg Aas' veg 4 7036 Trondheim
Kamilla Kahn Heuch er en av 179 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Kamilla Kahn Heuch

useriøs

jeg har Kamilla som fastlege men blir ikke tatt alvorlig,får ikke hjelp jeg ber om,,,,hun følger meg ikke opp,,,,får ingenting utav de knappe 10 minuttene jeg får

Fantastisk..

Fantastisk lege, med evnen til og lytte og vise respekt ovenfor pasienten. Føler seg bestandig hørt og ivaretat.

Lege som har pasienten i fokus

Utrolig behagelig menneske. Hun lytter og tar meg som pasient på alvor. Hun tar seg tid og hun skaper en trygghet som gjør at jeg som pasient føler meg trygg og ivaretatt. Jeg føler aldri at mine problemer er for små.

Kjempeflink og hyggelig fastlege

Jeg fikk Kamilla som fastlege etter at min forrige lege pensjonerte seg, noe som jeg erfarte var et stort lykketreff! Mine erfaringer med Kamilla er at hun lytter til pasienten (fremfor å bare stirre på PC-skjermen), hun er blid og imøtekommende når du kommer inn på kontoret hennes og er svært kompetent, med gode svar og anbefalinger. Akkurat det en fastlege bør være. Hun kommer til å være enda en godene jeg kommer til å savne med å bo i Trondheim! Anbefales på det sterkeste!

Helt fantastisk

Kamilla Kahn er et skoleeksempel på hvordan alle leger burde ha vært.
1. Blid og imøtekommende
2. Rask og seriøs i sine uttalelser, og har svært god vurderingsevne.
3. Servicemessig helt i topp klasse.

Jeg kommer ikke til å bytte til en annen lege, nei jeg er privilegert som kan være på hennes liste😀👍