Kamilla Kahn Heuch

Ingeborg Aas' veg 4 7036 Trondheim
Kamilla Kahn Heuch er en av 169 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Kamilla Kahn Heuch

Helt fantastisk

Kamilla Kahn er et skoleeksempel på hvordan alle leger burde ha vært.
1. Blid og imøtekommende
2. Rask og seriøs i sine uttalelser, og har svært god vurderingsevne.
3. Servicemessig helt i topp klasse.

Jeg kommer ikke til å bytte til en annen lege, nei jeg er privilegert som kan være på hennes liste😀👍

Den beste fastlegen jeg har hatt

Jeg er en godt voksen dame som oppgjennom årene har hatt flere fastleger, men ingen kan måle seg med Kamilla. Hun er faglig dyktig og har et kroppsspråk som ønsker deg velkommen uansett hvor travelt hun har det. Kan virkelig anbefales :) Bestiller valigvis time på sms til legesenteret og får raskt svar. Også ved fornyelse av resepter går det raskt og greit å sende sms. Da pleier resepten å ligge klar på apoteket neste ettermiddag.

FANTASTISK!

Oftest når jeg trenger å snakke med legen, så må det foregå samme dag! Det gjør Kamilla fantastisk er at selv uten time, tar hun seg tid! Det blir alltid gjort en grundig sjekk og jeg føler meg alltid ivaretatt!

Superhyggelig og flink.

Da hun tok over praksisen fra min gamle fastlege, oppdaget jeg en ny verden. Jeg kan gå til legen og få hjelp istedetfor å bli stemplet som en skulker.

Supersuper fastlege!

Stor tillit til god faglig kunnskap og kjennskap til spesialttjenester i byen og alt rundt helsetjenestene.
Svært tillitsvekkende og innbyr til trygg og god komunikasjon. Effektiv, men samtidig alltid følelsen av at vi har den tida jeg trenger.
Kunne ikke blitt bedre ivaretatt av noen andre doktorer i byen her!