Kamilla Kahn Heuch

Ingeborg Aas' veg 4 7036 Trondheim
Kamilla Kahn Heuch er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Kamilla Kahn Heuch

Supersuper fastlege!

Stor tillit til god faglig kunnskap og kjennskap til spesialttjenester i byen og alt rundt helsetjenestene.
Svært tillitsvekkende og innbyr til trygg og god komunikasjon. Effektiv, men samtidig alltid følelsen av at vi har den tida jeg trenger.
Kunne ikke blitt bedre ivaretatt av noen andre doktorer i byen her!

Imøtekommende og handlekraftig

Heuch oppfatter jeg som svært dyktig, både medisinskfaglig og i sin kommunikasjon. Hun lytter og handler. Hun våger til og med å være uenig, og gjør det på en fin og ivaretakende måte. Det synes jeg er veldig tillitsvekkende. Jeg benytter meg nesten utelukkende av sms ved timebestilling og opplever raskt svar både fra resepsjonen og fra Heuch. Svært fornøyd!

Meget godt inntrykk

En lege som gir et meget tillitvekkende inntrykk. Grundig og skikkelig på alle vis. Henne kan jeg trygt anbefale.

Den beste legen jeg har hatt.

Helt fantastisk dame, som lege og som menneske.Har aldri opplevd maken.Jeg er så trygg og glad fordi jeg har henne som fastlege,og vil aldri bytte om jeg ikke flytter for langt unna.Hun er lyttende,interessert og full av kunnskap.Hun er rett og slett den perfekte fastlege.

😀😀 Beste fastlege jeg har opplevd 😀😀

Kamilla er en herlig lege som er lett å snakke med. Hun er troverdig, flink, rolig og omsorgsfull som man bare bli glad i 😀
Hun er flink til å lytte til hva jeg har på hjertet ,å jeg får altid svar på det jeg har tatt opp. Hun får meg til å føle meg trygg, le og se positivt på ting som er vanskelig i værdagene. Du er flink til å motivere ,gi ros, klapp på skuldra og gjerne en klem vist det trengs. Jeg er så fornøyd med å ha fått Kamilla K Heuch til fastlege, å jeg kommer aldri til å bytte fastlege igjen 😀😀