Kamilla Kahn Heuch

Ingeborg Aas' veg 4 7036 Trondheim
Tlf: 73 84 48 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kamilla Kahn Heuch er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Kamilla Kahn Heuch

Lege som har pasienten i fokus

Utrolig behagelig menneske. Hun lytter og tar meg som pasient på alvor. Hun tar seg tid og hun skaper en trygghet som gjør at jeg som pasient føler meg trygg og ivaretatt. Jeg føler aldri at mine problemer er for små.

Kjempeflink og hyggelig fastlege

Jeg fikk Kamilla som fastlege etter at min forrige lege pensjonerte seg, noe som jeg erfarte var et stort lykketreff! Mine erfaringer med Kamilla er at hun lytter til pasienten (fremfor å bare stirre på PC-skjermen), hun er blid og imøtekommende når du kommer inn på kontoret hennes og er svært kompetent, med gode svar og anbefalinger. Akkurat det en fastlege bør være. Hun kommer til å være enda en godene jeg kommer til å savne med å bo i Trondheim! Anbefales på det sterkeste!

Helt fantastisk

Kamilla Kahn er et skoleeksempel på hvordan alle leger burde ha vært.
1. Blid og imøtekommende
2. Rask og seriøs i sine uttalelser, og har svært god vurderingsevne.
3. Servicemessig helt i topp klasse.

Jeg kommer ikke til å bytte til en annen lege, nei jeg er privilegert som kan være på hennes liste😀👍

Den beste fastlegen jeg har hatt

Jeg er en godt voksen dame som oppgjennom årene har hatt flere fastleger, men ingen kan måle seg med Kamilla. Hun er faglig dyktig og har et kroppsspråk som ønsker deg velkommen uansett hvor travelt hun har det. Kan virkelig anbefales :) Bestiller valigvis time på sms til legesenteret og får raskt svar. Også ved fornyelse av resepter går det raskt og greit å sende sms. Da pleier resepten å ligge klar på apoteket neste ettermiddag.

FANTASTISK!

Oftest når jeg trenger å snakke med legen, så må det foregå samme dag! Det gjør Kamilla fantastisk er at selv uten time, tar hun seg tid! Det blir alltid gjort en grundig sjekk og jeg føler meg alltid ivaretatt!

Superhyggelig og flink.

Da hun tok over praksisen fra min gamle fastlege, oppdaget jeg en ny verden. Jeg kan gå til legen og få hjelp istedetfor å bli stemplet som en skulker.

Supersuper fastlege!

Stor tillit til god faglig kunnskap og kjennskap til spesialttjenester i byen og alt rundt helsetjenestene.
Svært tillitsvekkende og innbyr til trygg og god komunikasjon. Effektiv, men samtidig alltid følelsen av at vi har den tida jeg trenger.
Kunne ikke blitt bedre ivaretatt av noen andre doktorer i byen her!

Imøtekommende og handlekraftig

Heuch oppfatter jeg som svært dyktig, både medisinskfaglig og i sin kommunikasjon. Hun lytter og handler. Hun våger til og med å være uenig, og gjør det på en fin og ivaretakende måte. Det synes jeg er veldig tillitsvekkende. Jeg benytter meg nesten utelukkende av sms ved timebestilling og opplever raskt svar både fra resepsjonen og fra Heuch. Svært fornøyd!

Meget godt inntrykk

En lege som gir et meget tillitvekkende inntrykk. Grundig og skikkelig på alle vis. Henne kan jeg trygt anbefale.

Den beste legen jeg har hatt.

Helt fantastisk dame, som lege og som menneske.Har aldri opplevd maken.Jeg er så trygg og glad fordi jeg har henne som fastlege,og vil aldri bytte om jeg ikke flytter for langt unna.Hun er lyttende,interessert og full av kunnskap.Hun er rett og slett den perfekte fastlege.

😀😀 Beste fastlege jeg har opplevd 😀😀

Kamilla er en herlig lege som er lett å snakke med. Hun er troverdig, flink, rolig og omsorgsfull som man bare bli glad i 😀
Hun er flink til å lytte til hva jeg har på hjertet ,å jeg får altid svar på det jeg har tatt opp. Hun får meg til å føle meg trygg, le og se positivt på ting som er vanskelig i værdagene. Du er flink til å motivere ,gi ros, klapp på skuldra og gjerne en klem vist det trengs. Jeg er så fornøyd med å ha fått Kamilla K Heuch til fastlege, å jeg kommer aldri til å bytte fastlege igjen 😀😀