Kamilla Kahn Heuch

Autorisasjon (2010)

Risvollan Legesenter AS Telefonnummer73 84 48 8073 84 48 ...
Ingeborg Aas veg 4 7036 Trondheim
Kamilla Kahn Heuch er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Kamilla Kahn Heuch

Faktisk den beste legen jeg har hatt.

Kamilla tar deg på alvor, lytter nøye og er svært kompetent.

Jeg pleier lese meg litt opp og gjøre meg en formening om hva det kan være som feiler meg før jeg går til legen (med mindre det er akutt). Da er det veldig fint å kunne diskutere med Kamilla og føle at forarbeidet man har gjort blir møtt med respekt. Noen ganger er hun enig med det jeg har tenkt, andre ganger ikke, og da sier hun så klart det. Det er jo hun som er eksperten tross alt! Uansett, så har det iallefall alltid vært hyggelig å komme til Kamilla. =))

Trygghet

Kamilla møter deg med et stort smil og lytter til det du har å fortelle. Hun er rask til å videresende deg til neste instans, eller komme med anbefalinger for videre behandling. Viser også at hun følger opp behandlingen hun har satt igang. Føler meg trygg på henne.

Du føler deg ivaretatt

En fantastisk lege, kunnskapsrik og behagelig. Og er det behov for spesialundersøkelser sender hun deg videre.

Fantastisk..

Fantastisk lege, med evnen til og lytte og vise respekt ovenfor pasienten. Føler seg bestandig hørt og ivaretat.

Lege som har pasienten i fokus

Utrolig behagelig menneske. Hun lytter og tar meg som pasient på alvor. Hun tar seg tid og hun skaper en trygghet som gjør at jeg som pasient føler meg trygg og ivaretatt. Jeg føler aldri at mine problemer er for små.