Kamilla Kahn Heuch

Autorisasjon (2010)

Risvollan Legesenter AS Telefonnummer73 84 48 8073 84 48 ...
Ingeborg Aas veg 4 7036 Trondheim
Kamilla Kahn Heuch er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Kamilla Kahn Heuch

Kjempeflink og hyggelig fastlege

Jeg fikk Kamilla som fastlege etter at min forrige lege pensjonerte seg, noe som jeg erfarte var et stort lykketreff! Mine erfaringer med Kamilla er at hun lytter til pasienten (fremfor å bare stirre på PC-skjermen), hun er blid og imøtekommende når du kommer inn på kontoret hennes og er svært kompetent, med gode svar og anbefalinger. Akkurat det en fastlege bør være. Hun kommer til å være enda en godene jeg kommer til å savne med å bo i Trondheim! Anbefales på det sterkeste!

Den beste fastlegen jeg har hatt

Jeg er en godt voksen dame som oppgjennom årene har hatt flere fastleger, men ingen kan måle seg med Kamilla. Hun er faglig dyktig og har et kroppsspråk som ønsker deg velkommen uansett hvor travelt hun har det. Kan virkelig anbefales :) Bestiller valigvis time på sms til legesenteret og får raskt svar. Også ved fornyelse av resepter går det raskt og greit å sende sms. Da pleier resepten å ligge klar på apoteket neste ettermiddag.

FANTASTISK!

Oftest når jeg trenger å snakke med legen, så må det foregå samme dag! Det gjør Kamilla fantastisk er at selv uten time, tar hun seg tid! Det blir alltid gjort en grundig sjekk og jeg føler meg alltid ivaretatt!

Superhyggelig og flink.

Da hun tok over praksisen fra min gamle fastlege, oppdaget jeg en ny verden. Jeg kan gå til legen og få hjelp istedetfor å bli stemplet som en skulker.

Supersuper fastlege!

Stor tillit til god faglig kunnskap og kjennskap til spesialttjenester i byen og alt rundt helsetjenestene.
Svært tillitsvekkende og innbyr til trygg og god komunikasjon. Effektiv, men samtidig alltid følelsen av at vi har den tida jeg trenger.
Kunne ikke blitt bedre ivaretatt av noen andre doktorer i byen her!