Kristoffer Bordado Simensen

Autorisasjon (2012)

Kristoffer Bordado Simensen er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Kristoffer Bordado Simensen

Fantastisk lege!

Her blir man møtt av en lege som tar seg god tid til deg, uansett hvor dårlig tid han har. Man føleren blir tatt på alvor, blir sett og hørt samtidig som at han henviser deg raskt videre hvis det er nødvendig. Han er faglig dyktig og genuint interessert i å hjelpe pasientene sine. Jeg er nok ikke den enkleste pasienten men han gir ingen utrykk for at jeg er en plage til tross for at jeg er en hyppig gjenganger. Han er glimrende også ovenfor mitt barn som har en del utfordringer som må følges opp. Kommer ikke til å bytte fastlege (flytter han så flytter jeg..😅)

Resten av gjengen på kontoret er også hyggelige, service innstilte og rå på blodprøver!

Det beste legekontoret

Kristoffer er den beste legen jeg har hatt noensinne. Han er rett og slett alt jeg vil ha i en fastlege. Å skryt også til damene på kontoret. De er alltid blide og hyggelige. Med andre ord, det beste legekontoret 😊

Trygghet og kunnskap!

Dette er en mann som tar seg GOD tid til deg. Er han forsinket stresser han ikke igjennom. Jeg føler meg så trygg og føler virkelig han gjør det lille ekstra. Er du litt nervøs og redd så tar han det på alvor. Jeg har aldri hatt en bedre fast lege enn Kristoffer, han er dyktig i jobben sin og kan ekstremt masse. Anbefales på det sterkeste selvom han har full liste sett deg på ventelisten, hvis du vil ha trygghet og en rå lege som kan jobben sin.

Dyktig og kunnskapsrik fastlege

Var litt skeptisk pga hans unge alder, men det var ingen grunn til det. Jeg har vært her med ulike problemstillinger og han er veldig trygg og faglig dyktig. Tar seg god tid, og ønsker god relasjon med pasienten. Likevel konkluderer han raskt, og det er alltid lite ventetid, noe jeg setter veldig pris på.

Sekretærene oppleves imøtekommende og hjelpsomme, og jeg synes de er flinke blodprøvetakere også.

Minuset er sms-funksjonen. Den kommer jeg ikke til å benytte meg av. Ønsket en ny resept, ble satt opp på time med en gang. Når jeg da flyttet time fordi jeg ikke kunne komme, fikk jeg faktura på ikke møtt til time. Litt krangling måtte til for å slippe fakturaen, men det løste seg til slutt.

Trygg,imøtekommende og faglig dyktig!

Trygg, hyggelig og forståelsesfull lege som er kompetent i faget sitt, og som tar meg på alvor. Opplever også de som jobber på kontoret som imøtekommende, blide og trivelige. Jeg får alltid en time hvis det haster. Tommel opp, jeg kunne ikke vært mer fornøyd!