Kristoffer Bordado Simensen

Autorisasjon (2012)

Kristoffer Bordado Simensen er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Kristoffer Bordado Simensen

Trygg, åpen og kunnskapsrik

Jeg har hatt mange leger, men Kristoffer er den jeg absolutt er mest fornøyd med. Jeg har helseangst, men han roer meg ned - men tar meg på alvor samtidig.

100% Trygghet

Empatisk, omsorgsfull og professjonell lege, som du ikke føler du må forklare alt i detaljer til! Han er en god lytter, og oppfatter lett situasjonen man står i, og vurderer meget godt hva som trengs av hjelp! Beste valget jeg noensinne har gjort var å bytte til han! Han får aldri lov å bli pensjonist!

Fantastisk lege!

Kristoffer er en super fastlege. Han anbefaler jeg til alle! Tar seg god tid og gjør alt han kan for å forstå situasjon. Han er trygg og tillitsfull. Profesjonell på alle måter!

Dyktig fagperson og medmenneske

Jeg, mannen og ungene har hatt Kristoffer som fastlege siste 5år. Vi er svært fornøyd.

Det oppleves som om han tar alle våre problemstillinger på alvor. Jeg har aldri følt meg til bry eller belastning, men opplever at han tar seg god nok tid til å spørre, lytte og gir oss konkret informasjon tilpasset alder (og fagbakgrunn).

Det må også nevnes at han har barnetekke og er vennlig og svært god i kommunikasjonen med barn. Har flere unger selv har vi skjønt.

Jeg tror Kristoffer liker sin jobb. Han passer i alle fall godt som fastlege, og vi skal aldri bytte!

Kontordamene er veldig trivelige. Det kan være litt lang telefonkø, og har spesialiselt vært det nå i høst, som nok har vært gjengs hos de fleste legekontor (nå etter gjenåpningen) .

Lokalene er rene, fine, og kjekt at det i samme bygg også er apotek

Fantastisk lege!

Kristoffer er en fantastisk lege som tar seg god tid, lytter og virker oppriktig interessert i at pasienten skal få en løsning på problemstillingen. Han er rask med henvisninger, leser seg opp ved behov og viser stor interesse ved vanskelige problemstillinger. Han legger vekt på mine egne erfaringer og stiller gode, kritiske spørsmål. Det hele oppleves som et samarbeid, noe jeg og min nysgjerrighet setter pris på. I mine tidligere erfaringer med fastlege har jeg følt meg uønsket og til bry - slik er det ikke med Kristoffer. Dette er en lege jeg virkelig vil anbefale!