Kristoffer Bordado Simensen

Lilleengveien 8 1523 Moss
Kristoffer Bordado Simensen er en av 37 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Kristoffer Bordado Simensen

Empatisk

Det er en trygg lege å komme til. Han er proffesjonell med tanke på at det kan være litt kleint å være kvinne med mannlig fastlege. Jeg føler jeg blir både godt tatt imot og tatt på alvor. Han tar seg tid til å lytte på det du har å si og er alltid hyggelig å prate med. Yrket passer han utmerket og jeg kommer aldri til å bytte fastlege igjen.

En super lege

En lege som tar deg på alvor er lyttende og forklarende, sender deg videre om han er i tvil ! Har byttet fra en annen lege i Moss som var det helt motsatte, var vant til en tilsvarende lege i en annen kommune jeg bodde i, endelig funnet den rette legen for meg !

Flink lege, men lite i møtekommende og servicevennlig legesekretær.

En lege som er pliktoppfyllende i forhold til jobben, men som dessverre har en legesekretær som er veldig lite passende i jobben. Hun er ikke lyttende, svarer på en nedlatende måte og får en til å føle seg mindreverdig. Det er ille at man føler at man er en plage hvis man ringer for å få en legetime. Selv utsetter jeg alt jeg burde heretter, nettopp for å unngå den dårlige magefølelsen man sitter igjen med etter en telefonsamtale med henne.

Den beste legen

Kristoffer er en lege som er opptatt av pasienten og ikke datamaskinen. Han er profesjonell, dyktig og sympatisk.

flink og lyttende lege

Var veldig skeptisk, men den nye legen min er utrolig
tar alt alvorlig, og er utrolig flink og hyggelig
veldig nøye med oppfølging
er kjempefornøyd