Kristoffer Bordado Simensen

Lilleengveien 8 1523 Moss
Kristoffer Bordado Simensen er en av 33 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Kristoffer Bordado Simensen

Trygghet og kunnskap!

Dette er en mann som tar seg GOD tid til deg. Er han forsinket stresser han ikke igjennom. Jeg føler meg så trygg og føler virkelig han gjør det lille ekstra. Er du litt nervøs og redd så tar han det på alvor. Jeg har aldri hatt en bedre fast lege enn Kristoffer, han er dyktig i jobben sin og kan ekstremt masse. Anbefales på det sterkeste selvom han har full liste sett deg på ventelisten, hvis du vil ha trygghet og en rå lege som kan jobben sin.

Dyktig og kunnskapsrik fastlege

Var litt skeptisk pga hans unge alder, men det var ingen grunn til det. Jeg har vært her med ulike problemstillinger og han er veldig trygg og faglig dyktig. Tar seg god tid, og ønsker god relasjon med pasienten. Likevel konkluderer han raskt, og det er alltid lite ventetid, noe jeg setter veldig pris på.

Sekretærene oppleves imøtekommende og hjelpsomme, og jeg synes de er flinke blodprøvetakere også.

Minuset er sms-funksjonen. Den kommer jeg ikke til å benytte meg av. Ønsket en ny resept, ble satt opp på time med en gang. Når jeg da flyttet time fordi jeg ikke kunne komme, fikk jeg faktura på ikke møtt til time. Litt krangling måtte til for å slippe fakturaen, men det løste seg til slutt.

Trygg,imøtekommende og faglig dyktig!

Trygg, hyggelig og forståelsesfull lege som er kompetent i faget sitt, og som tar meg på alvor. Opplever også de som jobber på kontoret som imøtekommende, blide og trivelige. Jeg får alltid en time hvis det haster. Tommel opp, jeg kunne ikke vært mer fornøyd!

Interessert

Veldig fornøyd med Kristoffer!
Han er respektfullt og løsningsorientert. Han henviser videre om det er noe han ikke kan hjelpe til med og skjønner at både som pasient og som mor til to av hans pasienter, så kan og vet jeg endel om både min og mine barns helse.

Empatisk

Det er en trygg lege å komme til. Han er proffesjonell med tanke på at det kan være litt kleint å være kvinne med mannlig fastlege. Jeg føler jeg blir både godt tatt imot og tatt på alvor. Han tar seg tid til å lytte på det du har å si og er alltid hyggelig å prate med. Yrket passer han utmerket og jeg kommer aldri til å bytte fastlege igjen.