Kristoffer Bordado Simensen

Lilleengveien 8 1523 Moss
Kristoffer Bordado Simensen er en av 37 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Kristoffer Bordado Simensen

Interessert

Veldig fornøyd med Kristoffer!
Han er respektfullt og løsningsorientert. Han henviser videre om det er noe han ikke kan hjelpe til med og skjønner at både som pasient og som mor til to av hans pasienter, så kan og vet jeg endel om både min og mine barns helse.

Empatisk

Det er en trygg lege å komme til. Han er proffesjonell med tanke på at det kan være litt kleint å være kvinne med mannlig fastlege. Jeg føler jeg blir både godt tatt imot og tatt på alvor. Han tar seg tid til å lytte på det du har å si og er alltid hyggelig å prate med. Yrket passer han utmerket og jeg kommer aldri til å bytte fastlege igjen.

En super lege

En lege som tar deg på alvor er lyttende og forklarende, sender deg videre om han er i tvil ! Har byttet fra en annen lege i Moss som var det helt motsatte, var vant til en tilsvarende lege i en annen kommune jeg bodde i, endelig funnet den rette legen for meg !

Flink lege, men lite i møtekommende og servicevennlig legesekretær.

En lege som er pliktoppfyllende i forhold til jobben, men som dessverre har en legesekretær som er veldig lite passende i jobben. Hun er ikke lyttende, svarer på en nedlatende måte og får en til å føle seg mindreverdig. Det er ille at man føler at man er en plage hvis man ringer for å få en legetime. Selv utsetter jeg alt jeg burde heretter, nettopp for å unngå den dårlige magefølelsen man sitter igjen med etter en telefonsamtale med henne.

Den beste legen

Kristoffer er en lege som er opptatt av pasienten og ikke datamaskinen. Han er profesjonell, dyktig og sympatisk.

flink og lyttende lege

Var veldig skeptisk, men den nye legen min er utrolig
tar alt alvorlig, og er utrolig flink og hyggelig
veldig nøye med oppfølging
er kjempefornøyd

Veldig flink lehe

En veldig flink lege, som var vikar for min forrige fastlege, men når vikar nr 2 kom, som var helt inkompetent, byttet jeg til dr. Simensen. Og føler meg sett og forstått, selvom jeg er en krevende kroniker.

Men kontor damene er et kapittel for seg, uhøflige i telefonen og ikke villige til å lytte til det du har å si, og ikke klarer å se/høre hva du prøver å formidle. Heler dårlige på blodprøve takning.

Blir tatt godt vare på er kunnskapsrik og lyttende

Skiftet til ny fastlege midt i en utredning. Etter et par konsultasjoner viser denne legen virkelig interesse og er en god diskusjonspartner.
Vanskelig å ta over en krevende pasient med mange diagnoser hvor han skal samle trådene. Så glad jeg skiftet til akkurat denne legen! En virkelig god opplevelse, en vanskelig innkjøringsperiode til tross.
Rask med å henvise videre og her blir en tatt godt vare på!

Jeg følte meg hørt og tatt på alvor

Nytt legesenter og ikke alt er på plass ennå. Simensen gjorde et godt inntrykk på meg. Han virker ærlig og lyttende og tar seg tid. Jeg følte at han tok meg på alvor og hadde gode innspill og forslag til løsninger. Hans kollega virket uinteressert og hadde lite å bidra med, med hensyn til løsning.
Jeg har hatt store vansker med å komme fram på telefonen, og en akkutime tok 6 dager og ble forandret to ganger, siste gang med bare 2 timers forvarsel. Oppfølgning gikk imidlertid raskere.