Kristoffer Bordado Simensen

Lilleeng Legesenter

Lilleeng Helsepark Varnaveien 32 1523 Moss
Kristoffer Bordado Simensen er en av 39 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Kristoffer Bordado Simensen

Flink lege, men lite i møtekommende og servicevennlig legesekretær.

En lege som er pliktoppfyllende i forhold til jobben, men som dessverre har en legesekretær som er veldig lite passende i jobben. Hun er ikke lyttende, svarer på en nedlatende måte og får en til å føle seg mindreverdig. Det er ille at man føler at man er en plage hvis man ringer for å få en legetime. Selv utsetter jeg alt jeg burde heretter, nettopp for å unngå den dårlige magefølelsen man sitter igjen med etter en telefonsamtale med henne.

Den beste legen

Kristoffer er en lege som er opptatt av pasienten og ikke datamaskinen. Han er profesjonell, dyktig og sympatisk.

flink og lyttende lege

Var veldig skeptisk, men den nye legen min er utrolig
tar alt alvorlig, og er utrolig flink og hyggelig
veldig nøye med oppfølging
er kjempefornøyd

Veldig flink lehe

En veldig flink lege, som var vikar for min forrige fastlege, men når vikar nr 2 kom, som var helt inkompetent, byttet jeg til dr. Simensen. Og føler meg sett og forstått, selvom jeg er en krevende kroniker.

Men kontor damene er et kapittel for seg, uhøflige i telefonen og ikke villige til å lytte til det du har å si, og ikke klarer å se/høre hva du prøver å formidle. Heler dårlige på blodprøve takning.

Blir tatt godt vare på er kunnskapsrik og lyttende

Skiftet til ny fastlege midt i en utredning. Etter et par konsultasjoner viser denne legen virkelig interesse og er en god diskusjonspartner.
Vanskelig å ta over en krevende pasient med mange diagnoser hvor han skal samle trådene. Så glad jeg skiftet til akkurat denne legen! En virkelig god opplevelse, en vanskelig innkjøringsperiode til tross.
Rask med å henvise videre og her blir en tatt godt vare på!