Kristoffer Bordado Simensen

Lilleeng Legesenter
Lilleengveien 8 1523 Moss
Kristoffer Bordado Simensen er en av 38 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Kristoffer Bordado Simensen

Trygg,imøtekommende og faglig dyktig!

Trygg, hyggelig og forståelsesfull lege som er kompetent i faget sitt, og som tar meg på alvor. Opplever også de som jobber på kontoret som imøtekommende, blide og trivelige. Jeg får alltid en time hvis det haster. Tommel opp, jeg kunne ikke vært mer fornøyd!

Interessert

Veldig fornøyd med Kristoffer!
Han er respektfullt og løsningsorientert. Han henviser videre om det er noe han ikke kan hjelpe til med og skjønner at både som pasient og som mor til to av hans pasienter, så kan og vet jeg endel om både min og mine barns helse.

Empatisk

Det er en trygg lege å komme til. Han er proffesjonell med tanke på at det kan være litt kleint å være kvinne med mannlig fastlege. Jeg føler jeg blir både godt tatt imot og tatt på alvor. Han tar seg tid til å lytte på det du har å si og er alltid hyggelig å prate med. Yrket passer han utmerket og jeg kommer aldri til å bytte fastlege igjen.

En super lege

En lege som tar deg på alvor er lyttende og forklarende, sender deg videre om han er i tvil ! Har byttet fra en annen lege i Moss som var det helt motsatte, var vant til en tilsvarende lege i en annen kommune jeg bodde i, endelig funnet den rette legen for meg !

Flink lege, men lite i møtekommende og servicevennlig legesekretær.

En lege som er pliktoppfyllende i forhold til jobben, men som dessverre har en legesekretær som er veldig lite passende i jobben. Hun er ikke lyttende, svarer på en nedlatende måte og får en til å føle seg mindreverdig. Det er ille at man føler at man er en plage hvis man ringer for å få en legetime. Selv utsetter jeg alt jeg burde heretter, nettopp for å unngå den dårlige magefølelsen man sitter igjen med etter en telefonsamtale med henne.