Carl-Thomas Hoddø

Fjerdingby Legesenter Mann, 30 år

Autorisert2013
Ledige plasser 44 av 1270
Vil du bytte til denne fastlegen?

Fjerdingby Legesenter

Rådhuset Rælingen 2025 Fjerdingby
Carl-Thomas Hoddø er en av 13 fastleger i Rælingen

Siste vurderinger av Carl-Thomas Hoddø

Vanskelig å kommunisere med

Høflig nok, men føler at jeg ikke blir trodd eller at jeg liksom tar turen på legekontoret for å slå av en prat...

Blir nok bytte av lege på meg neste gang.

Virker ikke intr

Han virker ikke intr og uansett hva du kommer til han med så er det for tidlig og ingenting som kan gjøres. Det er til og med for tidlig etter 3 ukers intens hosting har jeg fått beskjed om.

Andre ganger når jeg har vært hos han så virker han ikke intr itillegg til at du sitter med følelsen at han hverken tror på deg eller forstår hvor vondt eller dårlig du føler deg. Han virker rett og slett fjern, usympatisk og lite forståelsesfull og ikke flink til å lytte. Mulig det har noe med å gjøre at han er ung og uerfaren.

Av de få prøvene jeg har tatt på legekontoret så har jeg med denne legen alltid matte ringe og etterlyse svar på prøvene. Dette var ikke nødvendig med den legen som Hoddø har erstatet

Virker usikker på seg selv og sin kompetanse

Har kun vært hos han 2-3 ganger og alle gangene opplevde jeg han som usikker. En gang måtte han spørre kollega til råds, noe jeg synes er bedre enn at han bare gir et svar. MEN som pasient føler man seg litt til bry når man sitter i stolen foran han. Han er høflig og blid nok, men virker litt usikker/sjenert. Føler at jeg som pasient må føre samtalen, vurderer å bytte.

Lite interessert

Viser liten interesse, oppleves som fraværende og usikker. Jeg måtte til flere legetimer, før han tok symptomene mine på alvor. Har ved flere anledninger, selv måtte ta kontakt for å få prøvesvar. For meg blir det bytte av faslege.