Carl-Thomas Hoddø

Autorisasjon (2013)

Fjerdingby Legesenter Telefonnummer64 80 29 1064 80 29 ...
Øvre Rælingsvei 203 2025 Fjerdingby
Carl-Thomas Hoddø er en av 15 fastleger i Rælingen

Siste vurderinger av Carl-Thomas Hoddø

Meget dyktig lege

Dr Hoddø er fastlegen til hele familien. Han er dyktig, faglig sterk og omsorgsfull. Eneste ulempe er den lange ventetiden.

Kjempedyktig!

Har hatt Carl-Thomas som fastlege i noen år nå. Kjempedyktig lege som tar seg tid til å lytte på pasientene. Anbefales!

Flink lege!

Jeg fikk Carl-Thomas som fastlege da min forrige byttet jobb. Helt siden da har jeg fått fantastisk hjelp. Jeg får svar på spørsmålene mine og han hjelper meg med både store og små problemer.

Han er sympatisk, flink til å kommunisere og jeg opplever at han interesserer seg virkelig for pasienten. Han gjør alltid det lille ekstra for at jeg skal føle meg velkommen og i varetatt. Jeg sitter igjen med samme inntrykk når jeg har hatt telefonsamtaler også.

Venner og familie som har Carl-Thomas sitter igjen med samme inntrykk.

Tillitsvekkende, lyttende, tar jobben sin alvorlig

Har hatt Carl-Thomas som fastlege i noen år nå. Har truffet han ifbm både graviditet, fysiske plager, allergi og stress. Veldig fornøyd med alle møter og all hjelp jeg har fått. Flink, om noe ikke funker prøver han noe nytt til plagen/prøblemet er løst. Han lytter, tar meg som pasient på alvor. Er også flink med barn! Snakker til barnet (og ikke bare til meg som voksen) og det syns min sønn var veldig fint.

Veldig fornøyd

Fastlege over noen år nå, og alltid fått raskt svar på det man lurer på. Flink med barn. Tar seg tid til å prate om nødvendig.