Carl-Thomas Hoddø

Fjerdingby Legesenter

2013

Fjerdingby Legesenter Telefonnummer64 80 29 1064 80 29 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rådhuset Rælingen 2025 Fjerdingby
Carl-Thomas Hoddø er en av 14 fastleger i Rælingen

Siste vurderinger av Carl-Thomas Hoddø

Flink og seriøs

Tar nøye vurderinger og er dyktig i arbeidet sitt. Lytter og hjelper til med alt som skal til.

Anbefales!

Fornuftig og flink

Carl-Thomas er lege til hele familien vår; far, mor og to barn på 1 og 9 år. Vi er veldig fornøyde med Carl-Thomas da vi synes han er klok og fornuftig.
For noen uker siden hadde sønnen vår en ulykke i et annet land. Carl-Tomas ringte, følget opp og ga veiledning og råd på telefon selv om det var kveld i Norge. Vi er heldige som har en bra lege i nabolaget!

Dårlig oppfølging - Samlebåndprinsipp

Får en oppfatning av:
Lite oppfølging og villighet til å sette seg inn i fagfelt som han ikke kjenner. Må som pasient følge opp punkter som han burde følge opp og sette seg inn i selv. Jeg blir glemt når jeg forlater legekontoret.

Han er meget hyggelig i dialog og er blid, men virker noen ganger som om jeg ikke kommer helt igjennom.

Burde jobbe litt med å forstå historikk og menneskene bak, så vil det meste forbedre seg.

Veldig fornøyd med Hoddø

Har alltid tid til meg. Tar meg på alvor.Rolig og lytter til meg.Har følsen av att han bestandig har god tid slik att jeg kan komme med alt jeg lurer på.

Vanskelig å kommunisere med

Høflig nok, men føler at jeg ikke blir trodd eller at jeg liksom tar turen på legekontoret for å slå av en prat...

Blir nok bytte av lege på meg neste gang.