Kari Aarhus Kinn

Augestadveien 7 3914 Porsgrunn
Kari Aarhus Kinn er en av 36 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Kari Aarhus Kinn

Engasjert og god lege

En veldig engasjert lege som ønsker at du skal bli frisk. Hun er rask med å skrive sykemeldinger eller andre dokumenter for å hjelpe pasienten. Det negative er at hun har veldig dårlig tid, så timene går fort og kan oppleves noe stressende. Det kan også være litt vanskelig å komme til ordet - hun vil gjerne stå for praten. Hun liker heller ikke at man snakker om andre i familien i "sin" time. Hun er legen til både meg og datteren min, og jeg opplever det som litt kjedelig at jeg ikke kan spørre om ting som gjelder datteren min når det er min time. Dette skyldes nok ikke henne som person, men den dårlige tiden hun har. Hun er også ikke på kontoret hver dag. Men alt i alt er dette en god lege som ordner opp!

En sjeldent god fastlege.

Kari er en fantastisk fastlege. Hun gjør alt hun kan for å hjelpe pasientene sine. Hun bruker god tid på pasientene, jeg får alltid time samme dag og jeg føler meg veldig godt ivaretatt. Kari er lett å prate med, empatisk og omsorgsfull. Hun tar pasientene seriøst både med fysiske og psykiske lidelser. Hun sender henvisninger ved behov og følger godt opp. Jeg har selv mange positive erfaringer med henne og hører mye positivt fra andre pasienter i forbindelse med min jobb i helsevesenet. Det er få fastleger slik som henne og jeg er heldig som har henne som min fastlege.

Dyktig lege og god til å følge opp.

Svært fornøyd. Har vært tett og godt fulgt opp både med alvorlig sykdom hos forelder og egne konsultasjoner.

God lege

En god lege som lytter og følger opp, lett å prate med. Hun viser interesse og henviser videre ved behov, samt forklarer hvor og hvorfor, der hun også lytter til ønsker.

Ordinær Lege

Rask men kanskje for rask
Virker å ha lite er faring å Lite kunnskap om hjelpe andre, her bør legen forbedre seg betraktelig
Legen bør også bruke mer tid til undersøkelse,samt lytte å forstå.