Kari Aarhus Kinn

Porsgrunn Legesenter AS

2008

Porsgrunn Legesenter AS Telefonnummer35 55 59 9935 55 59 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Augestadveien 7 3914 Porsgrunn
Kari Aarhus Kinn er en av 37 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Kari Aarhus Kinn

Meget dårlig opplevelse

Ventet 50 minutter for å komme lnn til denne legen.

Etter at hun fikset en henvisning som tok 1 minutt spurte jeg om hun kunne se på en føflekk på ryggen, men det han hun ikke tid til å ba meg bestille ny time.

Denne legen er alt annet en hyggelig å reise til.

Etter 3 dårlige opplevelse bytter jeg selvfølgelig til en annen lege.

Jobber selv med mennesker daglig, dette blei rett og slett for dårlig.

Bestandig forsinkelse og lytter ikke

De gangene jeg har vært der så har jeg ventet i 45min til 1time, når jeg endelig kommer inn så har hun maks 10min å snakke på og om jeg spør om noe mer så får jeg beskjed om å bestille ny time fordi hun skal ha lunsj eller en annen unnskyldning. Javel? Jeg har ventet i nesten en time også kan du ikke sette av et ekstra minutter?! Veldig dårlig!

Dårlig tid

Dessverre later det til at hun alltid har dårlig tid. Beregner minst 25min forsinkelser hver gang, og er ute av døren hennes igjen før jeg har rukket å spørre om alt jeg lurer på. Positivt er at hun virker til å ta pasientene sine seriøst.

Engasjert og god lege

En veldig engasjert lege som ønsker at du skal bli frisk. Hun er rask med å skrive sykemeldinger eller andre dokumenter for å hjelpe pasienten. Det negative er at hun har veldig dårlig tid, så timene går fort og kan oppleves noe stressende. Det kan også være litt vanskelig å komme til ordet - hun vil gjerne stå for praten. Hun liker heller ikke at man snakker om andre i familien i "sin" time. Hun er legen til både meg og datteren min, og jeg opplever det som litt kjedelig at jeg ikke kan spørre om ting som gjelder datteren min når det er min time. Dette skyldes nok ikke henne som person, men den dårlige tiden hun har. Hun er også ikke på kontoret hver dag. Men alt i alt er dette en god lege som ordner opp!

En sjeldent god fastlege.

Kari er en fantastisk fastlege. Hun gjør alt hun kan for å hjelpe pasientene sine. Hun bruker god tid på pasientene, jeg får alltid time samme dag og jeg føler meg veldig godt ivaretatt. Kari er lett å prate med, empatisk og omsorgsfull. Hun tar pasientene seriøst både med fysiske og psykiske lidelser. Hun sender henvisninger ved behov og følger godt opp. Jeg har selv mange positive erfaringer med henne og hører mye positivt fra andre pasienter i forbindelse med min jobb i helsevesenet. Det er få fastleger slik som henne og jeg er heldig som har henne som min fastlege.