Kari Aarhus Kinn

Autorisasjon (2008)

Kari Aarhus Kinn er en av 45 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Kari Aarhus Kinn

Respektfull og lyttende

Gjennom et flerårig sykdomsforløp opplevde jeg å få tett og god oppfølging. Jeg ble alltid lyttet til med respekt. Har alltid fått ta opp det jeg har behov for. Hun er intelligent, kvikk i oppfattelsen, trygg, flink til å vite hva som bør dokumenteres og i tillegg er hun blid. Jeg er veldig takknemlig for å ha en så velegnet fastlege.

Flink, imøtekommende og respektfull

Har hatt henne som lege i mange år nå, og opplever å bli tatt på alvor uansett hva jeg kommer med. Hun er flink til å lytte og tar tak i alt som måtte være. Litt ventetid ja, men tenker at dette skyldes for mye å gjøre og akutte ting, som selvfølgelig går før oppsatte timer.

Veldig fornøyd

Alltid vært fornøyd med denne legen. Lytter, er forståelsesfull, god å snakke med, har alltid respekt og ordner alltid opp. Litt dårlig tid til tider, men det gjør ikke noe for er alltid fornøyd med jobben hu gjør og hun gjør det viktigste for pasienten sin. Føler meg trygg og ivaretatt.

Trygg lege som vil deg vel

Jeg har hatt Kari som fastlege i flere år nå og gått til henne relativt ofte. Og jeg er fornøyd med henne. Hun setter alltid av tid til meg så vi får snakket om det jeg har behov for. Hun behandler meg med respekt, omsorg og empati. Hun er sjeldent god på psykisk helse. Hun er flink til å samarbeide med andre hjelpeinstanser. Hun er aldri vanskelig å be om henvisninger og anbefalinger. Føler meg trygg når jeg er hos henne. Vet hun bryr seg og vil meg vel. Hun er noen ganger forsinket til timen, men det gjør meg ikke noe å vente når jeg vet hun ivaretar pasientene sine godt.

Kunnskapsrik og empatisk

Jeg er svært fornøyd med å ha Kari som fastlege. Hun er effektiv, men samtidig lyttende og tar problemstillingen(e) på alvor. Henviser videre ved behov og virker faglig oppdatert.