Kristin Henden

Allmennlegespesialist, anestesilege, barnelege og fastlege

• Allmennmedisin
  • Anestesiologi
  • Barnesykdommer

Autorisasjon (1991)

Sandefjord Helsepark Telefonnummer33 44 82 2033 44 82 ...
Skiringssalveien 20 3208 Sandefjord
Kristin Henden er en av 69 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Kristin Henden

Varm, engasjert og kunnskapsrik

Jeg er så heldig å ha Kristin som fastlege til både meg selv og barna mine, og kunne aldri tenkt meg å bytte selv om vi har flyttet til en annen kommune. Hun tar meg på alvor, husker alt av sykehistorie, og er fantastisk med barna mine. Hun får alltid ting gjort, og vet akkurat hvor hun skal henvise videre ved behov. Brukte til og med fridagen sin til å komme innom kontoret for å sette en sprøyte på meg for å spare meg en tur til legevakten.. Nydelig medmenneske og lege.

Imøtekommende, trygg og dyktig !

Vi har vært hos Kristin et par ganger. Hun er desverre ikke vår fastlege men vi har vært hos henne i forbindelse med sykdom hos sønnen vår. Hun tar oss imot med åpne armer, virker interessert, engasjert og tar oss på alvor. Hun trykker på riktige knapper ift prøvetaking, henvisninger osv. Hun beroliger oss og tar oss på alvor med veldig god oppfølging. Her føler vi oss trygge ! Anbefaler virkelig Kristin som lege.

Dr. Kristin Henden

En meget dyktig Lege som alltid har stilt opp og har forståelse for de problemer som oppstår.
Har støttet meg 100% i den syke prosessen jeg har vært gjennom.
De ganger dr.Henden ikke har vært til gjengelig, har det ikke vært noen problem å komme inn til annen Lege på Legesenteret.

Fornøyd

Har henne som lege til mitt barn. Får alltid time nesten på dagen. Virker svært rutinert og kunnskapsrik på sykdom hos barn, som gjør at vi nesten er ute av døra igjen før vi har kommet inn. Dette gjør at hun sikkert kan misstolkes som stressa og uinterresert. Ofte forsinkelser, men sånn er det om du vil ha en lege som kan ta barnet ditt på dagen. Kjipt ventrom for utålmodige små..

Flott Lege!

Jeg har hatt hun som lege i mange år og jeg er utrolig taknemmelig for det arbeidet hun har dedikert til meg.

Hun er profesjonell, saklig og får ting gjort fortere enn du får gått ut av legekontoret.