Kristin Henden

Sandefjord Helsepark
Skiringssalveien 20 3208 Sandefjord
Kristin Henden er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Kristin Henden

En av de bedre legene jeg vet om

Som fastlege for våre barn er Kristin helt essensiell. Hun vet når hun skal berolige naive og ukritiske foreldre, men på samme tid vet hun når hun skal høre på foreldrene. Hun henviser videre, dit du trenger å være, om hun ikke kan gi svar selv, samt at hun ikke er redd for å overprøve høyere ledd om hun mener det er riktig.

Dårlig tid.. ++

Svært kort tid til konsultasjon, mye rot og surr med prøvetakinger.. Etterhvert blitt svært kritisk til at man får riktig diagnose her!

Omsorgsfull og henviser meg videre ved behov!

Henden er omsorgsfull og forstår mine fysiske og psykiske utfordringer i forbindelse med min "kroniske" sykdom! Der det trengs, henviser hun meg videre, mao; hun påser at jeg får den hjelp og ekspertise jeg trenger! Føler jeg blir tatt på alvor av Henden!

Meget bra

K. Henden er en lege som er grundig, tar det jeg har oppsøkt henne for på alvor, og hun ønsker virkelig å gjøre det beste for meg som pasient. Hele familien bruker henne som fastlege og alle er like fornøyd.

Ikke fornøyd

Lang ventetid, både på å få time, og når jeg er på time. Føler det er mye å betale for fem til ti minutter samtaler som sjeldent leder noe sted. Har måttet gå på akutten eller via andre leger for å komme frem med sakene mine.