Kristin Henden

Allmennlegespesialist, anestesilege, barnelege og fastlege

• Allmennmedisin
  • Anestesiologi
  • Barnesykdommer

Autorisasjon (1991)

Sandefjord Helsepark Telefonnummer33 44 82 2033 44 82 ...
Skiringssalveien 20 3208 Sandefjord
Kristin Henden er en av 69 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Kristin Henden

Tar deg på alvor

Kristin Henden har vært min fastlege i mange år. Hun tar aldri lettvint på noe og følger svært godt opp både om vanskene er av psykisk eller fysisk art. En lege man ikke føler at man må unnskylde seg til, når man går inn døren. For de finnes jo :) Håper hun står lenge i jobben!

Flink, trygg og pålitelig

Jeg hatt Kristin siden ho tok over lista etter dr Hagelund.
Ho tar seg alltid tid til å hjelpe. Henviser deg dit du trenger når det er behov for det. Er også ærlig på ting og. Alltid følt meg sett og forstått. Kan kansje gå litt fort svingene noen ganger. Men det er forståelig.
Er alltid litt venting men det er fordi ho tar seg tid til hver enkelt som er innom.
Jeg er veldig fornøyd.

Fantastisk lege

Hun viser alltid forståelse og finner løsninger og henviser raskt. Har hatt henne som fastlege både til meg og sønnen. Kjempefornøyd. Hun er stort sett forsinket, men det er fordi hun tar seg tid til hver pasient, noe jeg syns er viktig for meg.

Flott lege

Er veldig fornøyd. Hyggelig og kunnskapsrik.
Alltid forsinket, men det er i grunnen greit.
Henviser videre ved behov. Utrolig flink med barn

Mangel på empati

En altfor opptatt fastlege med for mange pasienter, vil helst ha deg ut døra med en gang og du føler deg kun i veien eller til bry. Eneste positive å si om denne fastlegen er at hun er flink til å dele ut henvisninger, helst så raskt at ho ikke trenger å se deg igjen på en stund. Viktig å være så frisk som mulig om man velger denne fastlegen, det er nemlig ekstremt uinteressant med psykisk helse eller kroniske lidelser. Det blir jo alt for mye oppfølgning så klart! En hyggelig dame, men en dårlig fastlege. Mangler den viktigste egenskapen en fastlege burde ha, nemlig empati.