Kristin Henden

Sandefjord Helsepark
Skiringssalveien 20 3208 Sandefjord
Kristin Henden er en av 43 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Kristin Henden

Imøtekommende, trygg og dyktig !

Vi har vært hos Kristin et par ganger. Hun er desverre ikke vår fastlege men vi har vært hos henne i forbindelse med sykdom hos sønnen vår. Hun tar oss imot med åpne armer, virker interessert, engasjert og tar oss på alvor. Hun trykker på riktige knapper ift prøvetaking, henvisninger osv. Hun beroliger oss og tar oss på alvor med veldig god oppfølging. Her føler vi oss trygge ! Anbefaler virkelig Kristin som lege.

Dr. Kristin Henden

En meget dyktig Lege som alltid har stilt opp og har forståelse for de problemer som oppstår.
Har støttet meg 100% i den syke prosessen jeg har vært gjennom.
De ganger dr.Henden ikke har vært til gjengelig, har det ikke vært noen problem å komme inn til annen Lege på Legesenteret.

Fornøyd

Har henne som lege til mitt barn. Får alltid time nesten på dagen. Virker svært rutinert og kunnskapsrik på sykdom hos barn, som gjør at vi nesten er ute av døra igjen før vi har kommet inn. Dette gjør at hun sikkert kan misstolkes som stressa og uinterresert. Ofte forsinkelser, men sånn er det om du vil ha en lege som kan ta barnet ditt på dagen. Kjipt ventrom for utålmodige små..

Flott Lege!

Jeg har hatt hun som lege i mange år og jeg er utrolig taknemmelig for det arbeidet hun har dedikert til meg.

Hun er profesjonell, saklig og får ting gjort fortere enn du får gått ut av legekontoret.

En av de bedre legene jeg vet om

Som fastlege for våre barn er Kristin helt essensiell. Hun vet når hun skal berolige naive og ukritiske foreldre, men på samme tid vet hun når hun skal høre på foreldrene. Hun henviser videre, dit du trenger å være, om hun ikke kan gi svar selv, samt at hun ikke er redd for å overprøve høyere ledd om hun mener det er riktig.