Kristin Henden

Skiringssalveien 20 3208 Sandefjord
Kristin Henden er en av 39 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Kristin Henden

Fornøyd

Har henne som lege til mitt barn. Får alltid time nesten på dagen. Virker svært rutinert og kunnskapsrik på sykdom hos barn, som gjør at vi nesten er ute av døra igjen før vi har kommet inn. Dette gjør at hun sikkert kan misstolkes som stressa og uinterresert. Ofte forsinkelser, men sånn er det om du vil ha en lege som kan ta barnet ditt på dagen. Kjipt ventrom for utålmodige små..

Flott Lege!

Jeg har hatt hun som lege i mange år og jeg er utrolig taknemmelig for det arbeidet hun har dedikert til meg.

Hun er profesjonell, saklig og får ting gjort fortere enn du får gått ut av legekontoret.

En av de bedre legene jeg vet om

Som fastlege for våre barn er Kristin helt essensiell. Hun vet når hun skal berolige naive og ukritiske foreldre, men på samme tid vet hun når hun skal høre på foreldrene. Hun henviser videre, dit du trenger å være, om hun ikke kan gi svar selv, samt at hun ikke er redd for å overprøve høyere ledd om hun mener det er riktig.

Dårlig tid.. ++

Svært kort tid til konsultasjon, mye rot og surr med prøvetakinger.. Etterhvert blitt svært kritisk til at man får riktig diagnose her!

Omsorgsfull og henviser meg videre ved behov!

Henden er omsorgsfull og forstår mine fysiske og psykiske utfordringer i forbindelse med min "kroniske" sykdom! Der det trengs, henviser hun meg videre, mao; hun påser at jeg får den hjelp og ekspertise jeg trenger! Føler jeg blir tatt på alvor av Henden!