Navjeet Gill

Autorisasjon (2009)

Navjeet Gill er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Navjeet Gill

Forståelsesfull og behjelpelig

Veldig flott fastlege, som er forståelsesfull og svært behjelpelig. Kan anbefale henne på det sterkeste.

Hyggelig og effektiv

Godt fornøyd! Har hatt henne som fastlege i halvannet år, og blitt godt mottatt de gangene jeg har vært innom. Hyggelig, effektiv og lett å kommunisere med. Har raskt fått svar på timebestillinger, reseptbestillinger etc.

Streng +

Tar ikke meg som pasient seriøst, og dessuten når jeg etter mye leting finner mulighet for å kontakte henne ang en henvisning hun gjorde sist konsultasjon, så får jeg i svar «du kan prøve å ringe selv» samt en faktura på over 200kr - for at hun svarte meg på en melding som oppfølging til forrige konsultasjon. Gir ikke meg som pasient veldig lyst å ta kontakt igjen.
Lang ventetid når man kommer til time

Streng

Opplever legen som streng og mistenksom. Føler meg usikker før, underveis og etter legetimen. Føler at hun ikke stoler på det jeg har å si.

Dyktig!

Veldig flink, hyggelig og konkret! Lytter til det man sier og kan svare på alt av spørsmål :-) Har tidligere tatt lett på et par ting som har vist seg å være vedvarende, slik at man må komme tilbake flere ganger med det samme før det blir tatt ordentlig tak. Likevel, alt i alt veldig dyktig!