Navjeet Gill

Nidaros Legekontor DA

2009

Nidaros Legekontor DA Telefonnummer73 52 38 6873 52 38 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fjordgata 1 7010 Trondheim
Navjeet Gill er en av 171 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Navjeet Gill

Flink lege, elendige resepsjonister.

Rolig og flink lege som sender pasienten videre ved behov. Man må be om offentlig spesialist, hvis ikke sender hun deg til en privat. Hun snakker noe gebrokkent norsk, men helt akseptabelt, og godt fagspråk på engelsk om det er lettere for pasienten.

Hun som lege er ok. Problemet er de som svarer telefonen, majoriteten er frekke og stressa. I tillegg tas blodprøver i resepsjonen, med innsyn til gang, pauserom og de som betaler. Mange av resepsjonistene er elendige på å ta prøver av barn uten å skremme de, men Navjeet er flink. Ved hastetimer kommer man dessverre ofte ikke til henne, noe som er synd. Jeg byttet vekk fra Nidaros kun pga den ene vikarlegen som ofte tar hastetimene til Navjeet.

Klok og forståelsesfull

Gill er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun møter meg alltid med et hyggelig smil, og lytter rolig til hva som plager meg. Det virker rett og slett som hun trives med yrket sitt. Hvis jeg måtte fortelle hva hun kunne blitt bedre på, måtte det være å skrive mer effektivt på datamaskinen sin, da det kan distrahere fra tydelig kommunikasjon. Ellers er det ikke stort mer å pirke på. Hun har overraskende mye kunnskap om selv de mest trivielle tema, og er dyktig til å plukke opp på de flaggene som kan ha stor betydning for din fysiske og psykiske helse. Jeg kan alltid betro meg til henne for råd, og jeg vet at jeg vil få noe betydningsfullt å tenke på. Alt i alt har hun akkurat det alle leger burde ha; et inderlig ønske om å hjelpe sine medmennesker. Det vises.

Grundig og interessert

Er svært fornøyd med Navjeet Gill, og bytter kun fordi jeg har flyttet fra byen. Hun tar seg tid til å lytte, er grundig og stiller gode spørsmål. I tillegg har jeg på 5-6 besøk der aldri opplevd forsinkelser, noe jeg ofte har opplevd som standard ved andre legekontor. Anbefaler henne til alle som trenger fastlege i Trondheim.

Fantastisk

Gill er absolutt den beste legen jeg har hatt. Jeg opplever å bli tatt på alvor og være i trygge hender.

Beste legen jeg har hatt!

Visst du ønsker en lege som forstår og kommer med støttende råd, noe som hjalp meg. Så jeg anbefaler denne legen på det sterkeste!