Navjeet Gill

Autorisasjon (2009)

Navjeet Gill er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Navjeet Gill

Trygg og hjelpsom

Fantastisk lege som tar deg på alvor. Får alltid god og sikker hjelp. Man får også hjelp raskt. Hun lytter til det pasienten sier.

Ikke fornøyd

Opplever Navjeet som litt mistenksom. Føler at hun tar meg ikke seriøst og stoler ikke på det jeg sier. Kommer med faste løsninger som fungerer kanskje for mest parten av pasientene men ikke noe individuell vurdering. Føler meg rett og slett uhørt. Anbefales ikke

Helt fantastisk

Navjeet Gill er ei lege med stor hjerte.Veldig profesjonell og hjelpsom. Aldri hadde en lege som hun.Hun blir seg om pasientene .Noen ganger må jeg vente på min time ,men det er pga hun lytte på pasienter og haster ikke at time er over.

ikke fornøys

føler ikke Navjeet tar meg seriøst. de i resepsjon og ekspedisjon gjør at jeg ikke føler meg velkommen. når jeg har time sitter jeg ofte minst 30 min og opptil 1time på venterommet og venter etter timen min egentlig skulle vært, og når jeg først kommer inn virker hun utolmodig og timen varer i noen minutter og ikke 20 min som den skal.
finnes bedre fastleger og legekontor der ute.
anbefales ikke

Intelligent og omsorgsful

Beste doktor man kan ha. Takk for at du er legen vår 🥰 Hun er intelligent og omsorgsful. Hun vet hva hun skal gjør.