Navjeet Gill

Nidaros Legekontor DA

Fjordgata 1 7010 Trondheim
Navjeet Gill er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Navjeet Gill

Beste legen jeg har hatt!

Visst du ønsker en lege som forstår og kommer med støttende råd, noe som hjalp meg. Så jeg anbefaler denne legen på det sterkeste!

Imøtekommende, trygg og lyttende

Har hatt kun positive opplevelser med henne. Hun er smilende fra første minutt, og lytter bestandig til det jeg spør om. Hun er tydelig profesjonell i jobben sin, og gjør at jeg både i forkant, underveis, og etter timen, føler meg trygg og ivaretatt på en god måte. Ingenting å sette fingeren på for min del, tipp topp tommel opp!

Endelig en lege som hjalp meg

Navjeet er hyggelig, tydelig, tålmodig og profesjonell. Hun virkelig lyttet på meg og ga meg hjelpen jeg trengte.

God lege, forferdelig legesenter.

Hun har hjulpet meg med det jeg trengte der og da, men som flere sier her er det vanskelig å få en time da det er så stor pågang på legesenteret. De andre som jobber der oppleves som frekke og utrolig lite interessert i å hjelpe, skulle skylle ørene mine der en gang og da manglet de utstyret de trengte. Da jeg påpekte at dette er noe de burde ha klart da jeg hadde ventet på timen i litt over en uke hadde de liten forståelse for frustrasjonen min og sendte til og med faktura på den timen, selv om de ikke gjorde noen ting.

Tar over en måned å få time

Trengte raskt time for sykemelding. Fikk time èn måned senere. Skrev i meldingen at jeg trengte time snarest.