Navjeet Gill

Tlf: 73 52 38 68 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Navjeet Gill er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Navjeet Gill

Klok og forståelsesfull

Gill er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun møter meg alltid med et hyggelig smil, og lytter rolig til hva som plager meg. Det virker rett og slett som hun trives med yrket sitt. Hvis jeg måtte fortelle hva hun kunne blitt bedre på, måtte det være å skrive mer effektivt på datamaskinen sin, da det kan distrahere fra tydelig kommunikasjon. Ellers er det ikke stort mer å pirke på. Hun har overraskende mye kunnskap om selv de mest trivielle tema, og er dyktig til å plukke opp på de flaggene som kan ha stor betydning for din fysiske og psykiske helse. Jeg kan alltid betro meg til henne for råd, og jeg vet at jeg vil få noe betydningsfullt å tenke på. Alt i alt har hun akkurat det alle leger burde ha; et inderlig ønske om å hjelpe sine medmennesker. Det vises.

Grundig og interessert

Er svært fornøyd med Navjeet Gill, og bytter kun fordi jeg har flyttet fra byen. Hun tar seg tid til å lytte, er grundig og stiller gode spørsmål. I tillegg har jeg på 5-6 besøk der aldri opplevd forsinkelser, noe jeg ofte har opplevd som standard ved andre legekontor. Anbefaler henne til alle som trenger fastlege i Trondheim.

Fantastisk

Gill er absolutt den beste legen jeg har hatt. Jeg opplever å bli tatt på alvor og være i trygge hender.

Beste legen jeg har hatt!

Visst du ønsker en lege som forstår og kommer med støttende råd, noe som hjalp meg. Så jeg anbefaler denne legen på det sterkeste!

Imøtekommende, trygg og lyttende

Har hatt kun positive opplevelser med henne. Hun er smilende fra første minutt, og lytter bestandig til det jeg spør om. Hun er tydelig profesjonell i jobben sin, og gjør at jeg både i forkant, underveis, og etter timen, føler meg trygg og ivaretatt på en god måte. Ingenting å sette fingeren på for min del, tipp topp tommel opp!

Endelig en lege som hjalp meg

Navjeet er hyggelig, tydelig, tålmodig og profesjonell. Hun virkelig lyttet på meg og ga meg hjelpen jeg trengte.

God lege, forferdelig legesenter.

Hun har hjulpet meg med det jeg trengte der og da, men som flere sier her er det vanskelig å få en time da det er så stor pågang på legesenteret. De andre som jobber der oppleves som frekke og utrolig lite interessert i å hjelpe, skulle skylle ørene mine der en gang og da manglet de utstyret de trengte. Da jeg påpekte at dette er noe de burde ha klart da jeg hadde ventet på timen i litt over en uke hadde de liten forståelse for frustrasjonen min og sendte til og med faktura på den timen, selv om de ikke gjorde noen ting.

Tar over en måned å få time

Trengte raskt time for sykemelding. Fikk time èn måned senere. Skrev i meldingen at jeg trengte time snarest.

En veldig god lege men lang ventetid

En veldig god lege som tar deg serriøst og som samtidig er veldig hyggelig. Snakker godt norsk og forklarer seg veldig godt. Har gitt opp med å bestille meg time på tlf. fordi det er kø på over 10 minutter, tar også 3 uker før du får time som oftest. Dårlig organisert legekontor.

Anbefales

Jeg har bare hatt positive opplevelser med Navjeet.
Hun er profesjonell og hyggelig. Kan anbefales videre.

Opptatt

Veldig vanskelig å få time, selv om hun har 217 ledige plasser. Legesenteret er småfrekke og lite villige til å få inn pasienter selv om det er noe som haster (Ikke direkte legen sin feil, men har det med fordi legesenteret spiller en viktig rolle i valg av lege). Kunne få time om 3 uker...

Hun er flink og lytter når du først får time.