Kristian Jakob Hillestad

Autorisasjon (2009)

Kristian Jakob Hillestad er en av 68 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Kristian Jakob Hillestad

Angående skranken

Ikke gå in før 9. Det liker de ikke. Den yngste damen ser alltid svært alvorlig ut. De andre smiler og er vennlige. Den eldste damen kan vare lit nedlatende.

Hillestad er kompetent og vennlig men skylder gjerne før mye på det psykiske og kan vare humoristisk når det ikke passer seg.

En lege som står på!

Denne legen kan trygt anbefales uansett hva slags plager du sliter med. Han er lett å snakke med, finner ut av hva som er galt og gjør virkelig en god jobb.

God lege

Hillestad er en dyktig lege, han er enkel og grei og rett på sak, men fortsatt forsiktig. Det er lett å prate med han og han viser kompetanse.

I skranken er jeg derimot veldig misfornøyd. Man blir sett ned og i samtalen er nedverdigende. Kjempe misfornøyd her. Men Kristian er kjempe dyktig.

En lege som virkelig yter service

Kristian Jacob Hillestad tok imot meg torsdag 12 juni 2014 helt på slutten av sin arbeidsdag. Han kjørte en EKG, rådførte seg med en hjertelege i Tønsberg før han beordret ambulanse og kode rød til Tønsberg sykehus. Han ventet deretter sammen med meg etter arbeidstid til ambulansen kom for å se meg vel avgårde. Historien slutter med at jeg ble videresendt til rikshospitalet i Oslo der jeg ble lagt inn med akutt subendokardialt infarkt. Hillestad er en fremragende lege som jeg er skylder en stor takk!!

dyktig

Alltid imøtekommende. Lyttende. Virker faglig oppdatert.