Kristian Jakob Hillestad

Gleditschgården Legesenter AS

Autorisasjon (2009)

Kristian Jakob Hillestad er en av 54 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Kristian Jakob Hillestad

Trygg og flink,rask med svar ang prøver mm

Kjempe fornøyd med denne legen på alle mulige måter. Det er betryggende å få ha han som min doktor alle tiders.

Fantastisk kunnskapsrik, medmenneske

Jeg har kreft svulst i hjernen.
Hjelpsom, jobber på for å finne ut hvordan han kan hjelpe til, finne hjelpe midler, finne ut hvor han kan videre sende meg om nødvendig, trøste meg når det er nødvendig, få meg i gått humør når det er nødvendig, trappet ned på medisiner når det var mulig så jeg fikk livet mitt tilbake, rett og slett ett fantastisk menneske og lege. Og de som jobber der sammen på kontoret er super gode mennesker.

Faglig lege

Meget dyktig, imøtekommende og forståelsesfull lege. Bred utredning og gode kunnskaper på feltet. Anbefales!

Fantastisk lege!

Byttet til Hillestad da jeg flyttet til Sandefjord. Dette er en lege som virkelig tar deg seriøs og finner løsningen slik at pasienten blir fornøyd. Han har fått til mye ingen av de andre legene jeg har vært hos tidligere har fått til. Anbefaler sterkt! Lett å snakke med og viser forståelse!

Angående skranken

Ikke gå in før 9. Det liker de ikke. Den yngste damen ser alltid svært alvorlig ut. De andre smiler og er vennlige. Den eldste damen kan vare lit nedlatende.

Hillestad er kompetent og vennlig men skylder gjerne før mye på det psykiske og kan vare humoristisk når det ikke passer seg.