Henrik Bjørdal Evjen

1 person

Henrik Bjørdal Evjen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Henrik Bjørdal Evjen

Uproff

Jeg hadde han som lege da jeg var i tidlig 20 årene. Hadde gått gjennom en tung periode i livet og trengte en sykemelding grunnet en forkjølelse m.m.

Fikk da beskjed om at jeg var overvektig, måtte slanke meg og at grunnen til at jeg var syk var fordi jeg var tjukk.
Han veide meg, dro opp BMI kalkulator på pcen. Den sa jeg var veldig overvektig. Jeg veide da 75kg.

Utrolig uprofesjonelt. Byttet fastlege på flekken.

Anbefaler på det sterkeste

Henrik Evjen tar meg alltid seriøst, har en enormt rask respons tid. Han svarer i alle døgnets tider, helger etc. Han stoler på og lytter til deg som pasient, og har alltid tatt meg og mine symptomer/problemer høyst seriøst. Følger opp og tydelig interessert i å finne en løsning på helseproblemene.

Har fått flere til å bytte til han, og anbefaler alle til å gjøre det samme!

Tar deg seriøst

Veldig fornøyd. Uansett hvor smått jeg tenker et problem er, så tar han det seriøst. Blitt henvist til flere steder, nøye oppfølging og en medmenneskelighet jeg sjeldent har opplevd i helsevesenet. Lett å bestille time, lite kø. En tilgjengelig og god lege. Anbefales!

Arrogant og lite interessert

Hatt Henrik som lege noen år nå og jeg anbefaler han ikke i det hele tatt. Som flere har skrevet så ber han deg bare bestille ny time hvis du har mer enn et spørsmål og jeg har flere ganger opplevd å få veldig lite ut av timen min og følelsen av å bli «rushet» ut. Han fremstår generelt lite interessert og vil bare få timen over fortest mulig. Veldig lite gunstig når det først tar nesten to uker før man får time også får man ingenting ut av timen når man først kommer.
Anbefales over hodet ikke.

Flink, trygg og effektiv

Henrik var fastlegen min mens jeg bodde i Oslo og har ikke annet enn godt å si om han.

Enkelt å få time, som regel lite ventetid. Det føltes alltid som han tok den tiden man behøvde ved et besøk uten at det gikk tregt eller som om han ville bli ferdig med saken. Også fryktelig enkelt å forholde seg til med kommunikasjon gjennom HelseNorge ved mindre forespørsler, og ikke minst timebestilling!

Hadde jeg ikke flyttet langt ut av byen hadde Henrik fortsatt vært mitt foretrukne valg av fastlege! Han anbefales på det sterkeste!