Karl Einar Hognestad

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Karl Einar Hognestad er en av 24 fastleger i Færder

Siste vurderinger av Karl Einar Hognestad

Kunskapsrik, medmenneskelig og hyggelig lege

Fantastisk god service hos Hognestad. Han er faglig dyktig og tar alltid pasienten seriøs.
Anbefales.

Meget dyktig og nøye

Dr Hognestad tar seg tid til å høre på deg. Han er ikke for stolt til å konsultere andre eller å slå opp i ei bok om det kan klargjøre situasjonen. Hvis det er litt krise blir man alltid skvist inn samme dag(hvis man ringer/skriver tidlig. Dette er en meget dyktig lege som jeg vil anbefale varmt! Hele familien min bruker ham.

God lege

Hatt Hognestad mens jeg sto på venteliste til en annen lege etter flytting. Nå når jeg har fått tildelt den nye legen kjenner jeg at jeg er litt lei for å ikke skulle fortsette å ha Hognestad som lege. Han kan oppleves som litt "alternativ," og man kan lett føle at han ikke tar en helt på alvor, men samtidig føler jeg tillit til at han med sin avslappede, rolige tilnærming ikke skaper noe ekstra bekymringer. Jeg følte meg kanskje ikke helt forstått/ ivaretatt under graviditet/ kvinnesykdom, og jeg kan tenke meg at han muligens er en bedre lege for menn/ ungdom/ eldre, enn for små barn og lettere hypokondriske kvinner.

Kunnskapsrik og trygg lege

En dyktig fastlege med stor kunnskap om det meste. Han er et medmenneske, lytter og er nøyaktig. Utrolig dyktig med barn. En sjeldenhet.

Stoler fullt på han.

Min mann og jeg har hatt Hognestad som fastlege i 13 år. Han er vår trygghet, lyttende, oppfølgende, sender videre om behov. Håper vi får han mange år fremover.
Må tilføye at vi er av den eldre garde, - pensjonister og med en del begynnende plager.