Karl Einar Hognestad

Sjømannslege

Karl Einar Hognestad er en av 24 fastleger i Færder

Siste vurderinger av Karl Einar Hognestad

Meget dyktig lege

Har hatt Hognestad som fastlege i flere år, men måtte dessverre bytte grunnet flytting. Har savnet ham som lege i ettertid. Meget kunnskapsrik og hyggelig lege. Har som regel en løsning klar, og gir god oppfølging. Får alltid time på dagen ved behov.

Han er svært effektiv, og man må derfor aldri vente mer enn fem minutter. Baksiden av dette er jo at man av og til kan føle man blir dyttet litt raskt ut igjen også. Det kan være litt ventetid på telefonen. Ellers er telefontidene bedre enn ved mange andre legekontor.

Den beste legen jeg har hatt!

Dr. Hognestad er en fantastisk god lege, god lytter og omsorgsfull. Ham har alltid tid til å forklare når jeg har spørsmål. Føler meg meget godt ivaretatt, en bedre lege skal man lenge lete etter.

Stoler 100% på ham!

Lyttende, grundig og vennlig. Sender alltid pasienten videre dersom han er usikker.

Anbefales ikke

Jeg gikk noen år hit, men føler ikke at jeg har blitt sett eller hørt av legen og det er satt av lite tid til hver pasient og lang ventetid. Servicen på kontoret var heller ikke noe å skryte av. De som tar blodprøver er derimot veldig hyggelige.

Dyktig lege

Alltid hyggelig og interessert i meg som person. Føler at han er lyttende og tar ting på alvor. Vet han ikke hva som feiler en sender han deg videre til f.eks sykehuset for en sjekk. Tar alltid kontakt med deg for å gi resultater en venter på osv. selv etter åpningstid på legesenteret.