Amer Stanislaus Kow

Nome Legesenter

2011

Nome Legesenter Telefonnummer35 00 86 0035 00 86 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stårrvegen 14 3830 Ulefoss
Amer Stanislaus Kow er en av 6 fastleger i Nome

Siste vurderinger av Amer Stanislaus Kow

Et herlig trygghet

Mitt navn er Jeanne nordfjord og jeg går til damer. Hun er utrolig snill følger deg og hun er helt fantastisk hun veit hva hun prater om. Jeg kan godt li henne

Dyktig og serviceinnstilt

Svært tilgjengelig ettersom jeg trengte undersøkelse på svært kort tid. Veldig imøtekommende og flink. Anbefaler henne.

Skaper trygghet

En lege som kan virkelig anbefales! hun skaper den tryggheten en pasient trenger! Dyktig og menneskelig !

Trygg, høflig og flink lege!

Amer er en lege jeg føler meg komfortabel med. Hele familien har falt for henne! Hun er trygg. Hun forstår deg. Hun hører deg!

Omsorgsfull lege

Dette er en herlig lege som gir følelsen av at jobben er et kall. Hun har en varm personlighet og ønsker alltid å gi sine pasienter den beste behandlingen. Følelsen av å bli ivaretatt og husket sitter igjen hos meg. Jeg har "bare" vært hos henne i forbindelse med akutte behov, men hun løser alltid behovene mine på en effektiv måte. Hun nøler ikke med å finne det beste for pasientene sine. Hun er rask med å ta telefoner, om det trengs, mens pasienten er tilstede, bare for raskest å få timer andre steder ved behov, og medisiner er hun nøye på skal være det pasienten virkelig trenger. Når du møter henne andre steder, er hun alltid varm, blid og hyggelig og kjenner deg igjen. Nydelig lege!