Kristine Heimvik Gundersen

Autorisasjon (2009)

Kristine Heimvik Gundersen er en av 73 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Kristine Heimvik Gundersen

Jordnær og hyggelig lege

Man blir tatt på alvor, og møtt med forståelse og et smilende ansikt. Opplever henne som ydmyk og jordnær som person. Hun henviser alltid videre hvis hun er usikker på noe. Dette oppleves veldig betryggende som pasient.

Omsorgsfull

Glad for å ha Kristine tilbake. En oppriktig omsorgsfull og kommunikasjon og ærlig lege som snakker ifra hjerte sitt ❤️

Dyktig lege

Kristine er den beste fastlegen jeg har hatt. Opplever at hun er oppriktig interessert i meg som pasient. Hun er kunnskapsrik, jordnær og empatisk. Føler meg veldig heldig som har henne som lege. Legesekretærene på Opus er også hyggelige og imøtekommende.

Trygg og kunnskapsrik

Fantastisk lege! Jeg får alltid hennes fulle oppmerksomhet. Hun er oppriktig engasjert,alltid. Hun står på for å gi meg den mest adekvate hjelpen for de problemene jeg har.

Ikke fornøyd

Jeg skulle til en legetime og møtte presis etter dato og tidspunkt som jeg hadde fått på SMS. Legen møtte meg i døren og kjeftet på meg for at jeg kom for seint til timen fra venteværelset og inn til legekontoret. Jeg opplevde legen som både sint og uprofesjonell mot meg og fikk ganske enkelt et lite sjokk over å bli snakket til på denne måten.

Jeg opplevde at legen hastet igjennom timen og ikke forklarte noenting. Kommunikasjon var svært dårlig og dette medførte selvsagt dårlig tillit til god oppfølging fremover.

Det er også generelt lang ventetid på legekontoret og man må forvente å vente i 30 til 45 minutter etter avtalt time.