Kristine Heimvik Gundersen

Opus Legesenter AS

2009

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Opus Legesenter AS
Jærveien 12 4319 Sandnes
Tlf: 51 68 78 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kristine Heimvik Gundersen er en av 59 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Kristine Heimvik Gundersen

Veldig fornøyd med legen

Jeg har hatt Kristine i 1. år og er veldig fornøyd. Både jeg og min datter har henne som fastlege, og jeg opplever at hun er veldig flink både med meg og min datter som nå er 2 år. Hun tar seg alltid god tid og er en flink og nøye lege. Det har vert tilfeller der jeg trenger å diskutere noe med legen, spør om råd men ikke trenger å komme inn, og da ringer hun opp igjen samme dag. Når jeg skal bestille time, er damen i telefonen veldig hjelpsom og gir gode råd (dersom jeg er usikker på om det er nødvendig å komme inn til legen). Ville absolutt anbefalt denne legen og dette legekontoret !

Hun hører på deg og tar deg alvorlig. Snill og omsorgsfull og veldig flink med barn 👍har hatt forskjellige leger men hun er den jeg har vært mest fornøyde men 👍

Tillitsfull, forståelsesfull og dyktig lege. Tar seg alltid god tid til meg og mitt barn. Får alltid den hjelpen vi ønsker.

Trivelige ansatte i resepsjon og lab

Ble nødt for å bytte legekontor

Ble virkelig ikke tatt på alvor her. Var aldri mulighet for å få snakket med lege på telefon.Uendelig lang ventetid på time. Uhøflige og uprofesjonelle resepsjonister. Ble fortalt av legen at hun ikke kunne behandle meg da mine plager måtte være av psykisk art. Jeg hadde både psykiske og fysiske plager på det tidspunktet, men etter min mening skal man ikke nektes videre behandling av den grunn.

Skulle ønske jeg kunne skryte over hvor fornøyd jeg er men her er det kun legen som gjør jobben sin. Prøvde å bestille time for en liten stund tilbake og jeg har hatt en del problemer med enkelte ting som jeg absolutt ikke liker å diskutere med noen, og hvertfall ikke på åpen gate med en resepsjonist som faktisk ikke skulle trenge å vite noe mer enn det absolutt nødvendige. Vanligvis til nå har jeg kun vært nødt til å oppgi et "stikkord" for at legen skal vite hva det dreier seg om men resepsjonisten denne dagen godtok ikke det og mente jeg måtte ringe etter et par ukers tid (når jeg allerede har lidd meg gjennom helvete med dette) da fordi dette var "sikkert ingenting å bekymre seg for". Dette har aldri vært et problem før. Oppfølging er også noe de bør jobbe med. Fikk beskjed om at de skulle ta kontakt når de fikk svar på div forskjellige prøver jeg tok og når det da går 2mnd og jeg til slutt prøvde å ringe selv å høre så visste de ingenting om svarene...

Helt OK lege

Føler en ikke blir helt tatt på alvor , virker til å være veldig kjapp med vurderinger hun tar og liten tid til å høre etter. Virker til å være lite intressert i pasientens plager. Men samtidig er hun hyggelig lege også.

Vanskelig å komme i mål

Lite empati for pasientens plage. Ingen henvisning, manglende konsultasjon og mye snakk rundt andre temaer.

Beste legen

Veldig dyktig og imøtekommende.
Kristina ser i roten av problemet, forklarer og rådfører på en måte som skaper tillit. Hun er heller ikke redd for å rådføre seg med kollegaer når hun er i tvil. Engasjert og alltid i godt humør.
Anbefaler henne på det varmeste!

En fantastisk lege

Hun tar seg virkelig tid og tar alle henvendelser seriøst og vil virkelig finne ut av det som er problemet. Vanvittig imøtekommende og dyktig. Beste legen jeg har gått til og kan anbefale henne på det sterkeste.

Den beste lengen

Hun er fantastisk jeg var mange ganger hos hun når hun var vikar hun er fantastisk hun hører på her er interessert i situasjonen hun har hjulpet meg mye

Flink lege

Er det mulig å ikke komme overens med Kristine? Hun er kjempe hyggelig dame, alltid like spretten og godt humør. Hun er veldig dyktig, men om hun ikke vet svaret så har hun null terskel for henvisning også, heldigvis. Hun vil ha resultater, og dette gjør henne til henne en dyktig lege.

Beste legen jeg har møtt! Har gått til henne mens hun var vikar i Stavanger og er veldig glad for endelig å komme på listen hennes! Flink, effektiv og tar pasienten på alvor. Kan virkelig anbefale henne!