Kristine Heimvik Gundersen

Opus Legesenter AS

Jærveien 12 4319 Sandnes
Kristine Heimvik Gundersen er en av 58 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Kristine Heimvik Gundersen

Skulle ønske jeg kunne skryte over hvor fornøyd jeg er men her er det kun legen som gjør jobben sin. Prøvde å bestille time for en liten stund tilbake og jeg har hatt en del problemer med enkelte ting som jeg absolutt ikke liker å diskutere med noen, og hvertfall ikke på åpen gate med en resepsjonist som faktisk ikke skulle trenge å vite noe mer enn det absolutt nødvendige. Vanligvis til nå har jeg kun vært nødt til å oppgi et "stikkord" for at legen skal vite hva det dreier seg om men resepsjonisten denne dagen godtok ikke det og mente jeg måtte ringe etter et par ukers tid (når jeg allerede har lidd meg gjennom helvete med dette) da fordi dette var "sikkert ingenting å bekymre seg for". Dette har aldri vært et problem før. Oppfølging er også noe de bør jobbe med. Fikk beskjed om at de skulle ta kontakt når de fikk svar på div forskjellige prøver jeg tok og når det da går 2mnd og jeg til slutt prøvde å ringe selv å høre så visste de ingenting om svarene...

Helt OK lege

Føler en ikke blir helt tatt på alvor , virker til å være veldig kjapp med vurderinger hun tar og liten tid til å høre etter. Virker til å være lite intressert i pasientens plager. Men samtidig er hun hyggelig lege også.

Vanskelig å komme i mål

Lite empati for pasientens plage. Ingen henvisning, manglende konsultasjon og mye snakk rundt andre temaer.

Beste legen

Veldig dyktig og imøtekommende.
Kristina ser i roten av problemet, forklarer og rådfører på en måte som skaper tillit. Hun er heller ikke redd for å rådføre seg med kollegaer når hun er i tvil. Engasjert og alltid i godt humør.
Anbefaler henne på det varmeste!

En fantastisk lege

Hun tar seg virkelig tid og tar alle henvendelser seriøst og vil virkelig finne ut av det som er problemet. Vanvittig imøtekommende og dyktig. Beste legen jeg har gått til og kan anbefale henne på det sterkeste.