Kristine Heimvik Gundersen

Autorisasjon (2009)

Kristine Heimvik Gundersen er en av 72 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Kristine Heimvik Gundersen

Meget fornøyd og dyktig lege. Flotte lokaler

Flott og relativt nytt legesenter.
Dyktig og nøyaktig lege.
Blir tatt seriøst og alltid møtt med forståelse
Kjekke ansatte
God service
Liten ventetid
Får alltid de resepter jeg ønsker

Kunnskapsrik og en trygg lege

Vi hele fam.har Kristine som fastlege, Vi gikk til Kristine da hun jobbet i Stavanger . Kommunikasjon og tillit var på plass fra første møte, sannhetens øyeblikk .. ved å møte Kristine får du en trygg og varm følelse, hun lytter og gir det hun har for empati, service og omsorg. Mine barn gleder seg å se henne og blir kjempe glad å treffes, det føles som de går på besøk til tante. All in all en kjempe lege og 5 stjerner

Alt jeg ser etter

Kristine er fastlegen jeg har hatt behov for, hun er ærlig,tillitsfull og hører på forslag ifra meg. Hun er ikke redd for å ta opp noe ubehagelig spørsmål. Dersom Kristine flytter til et annet legesenter i Sandnes Kommune følger jeg etter! Både kona og datteren min har henne som fastlege og dem er kjempefornøyd.

Trygg lege det er verdt å vente på.

Møtte Kristine for 10 år siden da hun var Vikar for en annen lege. Jeg byttet på dagen til henne, og nå som hun er flyttet kjører jeg fra Stavanger til Sandnes fordi jeg aldri vil risikere å miste henne som lege til meg og mine 3 barn.
I en tid der spesialister på sykehuset og legevakt ikke trodde på en mors instinkter, så hørte Kristine på meg, og det viste seg at mors instinkter var riktig. Hun tar alle på alvor, og følger opp.

Amazing

Trygg, omgjengelig, snill, godt humør, ærlig..kunne ha ramset opp i det uendelige. Ringer jeg resepsjonen og spør om noe, så er det alltid Kristine som ringer tilbake og gir svar. Barna gleder seg til å gå til henne. Tar oss alltid på alvor. Undersøker grundig, og henviser videre om hun er usikker.