Kristine Heimvik Gundersen

Autorisasjon (2009)

Kristine Heimvik Gundersen er en av 72 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Kristine Heimvik Gundersen

Veldig fornøyd med legen

Jeg har hatt Kristine i 1. år og er veldig fornøyd. Både jeg og min datter har henne som fastlege, og jeg opplever at hun er veldig flink både med meg og min datter som nå er 2 år. Hun tar seg alltid god tid og er en flink og nøye lege. Det har vert tilfeller der jeg trenger å diskutere noe med legen, spør om råd men ikke trenger å komme inn, og da ringer hun opp igjen samme dag. Når jeg skal bestille time, er damen i telefonen veldig hjelpsom og gir gode råd (dersom jeg er usikker på om det er nødvendig å komme inn til legen). Ville absolutt anbefalt denne legen og dette legekontoret !

Fantastisk lege

Hun hører på deg og tar deg alvorlig. Snill og omsorgsfull og veldig flink med barn 👍har hatt forskjellige leger men hun er den jeg har vært mest fornøyde men 👍

Ble nødt for å bytte legekontor

Ble virkelig ikke tatt på alvor her. Var aldri mulighet for å få snakket med lege på telefon.Uendelig lang ventetid på time. Uhøflige og uprofesjonelle resepsjonister. Ble fortalt av legen at hun ikke kunne behandle meg da mine plager måtte være av psykisk art. Jeg hadde både psykiske og fysiske plager på det tidspunktet, men etter min mening skal man ikke nektes videre behandling av den grunn.

Skulle ønske jeg kunne skryte over hvor fornøyd jeg er men her er det kun legen som gjør jobben sin. Prøvde å bestille time for en liten stund tilbake og jeg har hatt en del problemer med enkelte ting som jeg absolutt ikke liker å diskutere med noen, og hvertfall ikke på åpen gate med en resepsjonist som faktisk ikke skulle trenge å vite noe mer enn det absolutt nødvendige. Vanligvis til nå har jeg kun vært nødt til å oppgi et "stikkord" for at legen skal vite hva det dreier seg om men resepsjonisten denne dagen godtok ikke det og mente jeg måtte ringe etter et par ukers tid (når jeg allerede har lidd meg gjennom helvete med dette) da fordi dette var "sikkert ingenting å bekymre seg for". Dette har aldri vært et problem før. Oppfølging er også noe de bør jobbe med. Fikk beskjed om at de skulle ta kontakt når de fikk svar på div forskjellige prøver jeg tok og når det da går 2mnd og jeg til slutt prøvde å ringe selv å høre så visste de ingenting om svarene...

Helt OK lege

Føler en ikke blir helt tatt på alvor , virker til å være veldig kjapp med vurderinger hun tar og liten tid til å høre etter. Virker til å være lite intressert i pasientens plager. Men samtidig er hun hyggelig lege også.