Alf David Antoni Myklebust

Tlf: 55 24 13 72 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Alf David Antoni Myklebust er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Alf David Antoni Myklebust

En virkelig god lege

David Myklebust er lett å snakke med, uansett hvilket helseproblem det dreier seg om, og han er på pasientens side. Han er på ingen måte ignorant som enkelte andre leger kan være. Han er empatisk, oppmerksom, klok og han er dyktig som lege.
Har ingen ting å kritisere han for.

Alltid imøtekommende og intressert i å hjelpe

Gir grundig forklaring ang.det aktuelle problemet han oppsøkes for Bruker konsultasjons tiden på en god måte

Anbefaler denne legen!

David er en lege som tar deg seriøst når du kommer. Han evner å lytte til det du sier, følge med på kroppsspråket ditt og ha sine øyner på deg. Han prøver å vie all oppmerksomhet til deg i stedet for å skrive på PCen. Kan bli noen litt små kleine stillheter når han må notere ting på PC, men dette blir en svært liten bagatell.
Var fantastisk for meg å få David som fastlege, da jeg endelig hadde en lege som tok meg seriøs! Jeg går også svært ofte til legen, ca. en gang i måneden, og kan føle meg påtrengende. Men David er fortsatt proffesjonell, selv om problemen er små og ofte ikke noe man får gjort mye med. David hjelper meg mye ved å lytte på hva jeg har å si, og så prøve å forklare hva som skjer.
Anbefaler denne legen!