Alf David Antoni Myklebust

Autorisasjon (2012)

3 Leger - Indre Arna Telefonnummer55 24 13 7255 24 13 ...
Indre Arnavegen 175 5261 Indre Arna
Alf David Antoni Myklebust er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Alf David Antoni Myklebust

Blir alltid tatt seriøst

Har hatt han som fastlege i mange år. Får alltid komme raskt til på time, og han kjenner historien min. Jeg opplever at han tar meg seriøst, og oppfølging har vært god fra han side i forhold til psyken. Stoler på hans faglige råd, og opplever at han strekker seg ekstra for å hjelpe meg.

Dyktig fagmann og lytter

Kjenner ikke igjen de negative beskrivelser av denne fastlegen. Er selv pasient og han har alltid tatt meg seriøst og gitt meg rett medisin (selv om jeg har spurt etter noe annet)

Han har gått langt over tid for å hjelpe meg i en vanskelig situasjon. Eneste minus er at han er overarbeidet pga fastlege-problematikken.

Beholder Alf som fastlege så lenge jeg kan. Både som god fagmann og for at jeg nå føler han kjenner meg som pasient.

Viser til tidligere vurdering av denne legen

Vil gjerne få med i min vurdering/ anmeldelse av denne legen at han sa at han ikke hadde lest min melding ved bestilling av time der årsaken til at jeg trengte legehjelp stod.Dette hadde han ikke tid til.Han leste aldri på forhånd,sa han.Er sjokkert over at han ikke forbereder seg til time og så tydelig bare vil bli ferdig med pasienten fortest mulig.

jeg andbefaler ikke denne legen

Veldig misfornøyd med denne legen. jeg føler at jeg ikke klarer å nå inn til han og virker til tider veldig fraværend og jeg føler at jeg ikke blir hørt. veldig distre og glemmer til tider ting og tang + endel rot med regninger. så jeg andbefaler ikke denne legen.

Anbefaler ikke

Har ikke hjulpet meg i det heletatt etter jeg byttet fastlege, spurte om å få sovemediner på resept etter flere dødsfall i nærmeste familie , nektet å skrive ut sovepiller jeg hadde gått på før under spesielle tilfeller. han ville heller skrive ut anipsykotiske medisiner til meg. han mente jeg hørtes ut som en narkoman når jeg ville ha sovemedisinenene jeg hadde hatt bra erfaring med før.

Kunne ikke sette inn spiral, og måtte henvise meg til en gynekolog, der hvor jeg fikk en ekstra utgift igjen.

Gått på ADHD medisiner siden jeg var 12 år gammel, dette kan han enda ikke skrive ut på resept til meg uten at jeg har vært inne på en legetime.
Dette fører til at jeg ikke får den medisinen og behadlinge jeg trenger, og alt i alt, har bare vært utgifter på legetimer jeg ikke har fått noe hjep.
Anbefaler ikke denne Legen.

Kjære pasient.
Eg ynskjer å halde meg til gode, faglege retningslinjer både når det gjeld behandling for søvnvanskar og ADHD, og ellers. Eg trur at helsehjelp av god kvalitet oftast inneber å møtast, så eg vil som du beskriv forvente oppfølging i legetime for å kunne ta ansvar for medikamentutskrivelsar.

Av og til vil faglighet gå på bekostning av fornøgdheit, og då har eg som lege, og vi som kontor, eit mål om å kunne gi god informasjon slik at tilliten er ivareteke, sjølv om ein ikkje får det ein hadde ønska. Eg beklagar at dette har blitt ein dårleg opplevelse for deg. Du er uansett velkommen til vidare oppfølging.

Beste helsing

Besvart av Alf David Antoni Myklebust