Hanne Jahren

Autorisasjon (1993)

Hanne Jahren er en av 24 fastleger i Færder

Siste vurderinger av Hanne Jahren

Trygg og oppmerksom

Alltid rask på tilbakemeldinger.
Oppmerksom på det du sliter med og deg som person.
Riktige diagnoser. Føler meg trygg og ivaretatt.

God fastlege

Min opplevelse med Hanne har kun vært positiv, hun er en imøtekommende god fastlege. Jeg føler meg sett og hørt etter å ha vært hos Hanne. Hun er lett å snakke med, forståelsesfull og har hjulpet meg igjennom mye, anbefaler hun på det sterkeste!

Min klippe<3

Ingen over, ingen ved siden av!!!
Profesjonell og empatisk dame.
Som jeg har hatt som lege i hele mitt liv.

Høflig og snill

Hanne tar seg tid til å prate med deg og er vennlig og høflig.
Fikk ikke så mye ut av legebesøket,fordi jeg ble henvist videre, men hun er en snill og flink lege.

Anbefales ikke!

Har hatt Hanne Jahren som min fastlege i flere år. Jeg har tidligere besøkt legen sjeldent, men har den siste tiden vært der med samme problem opptil 6 ganger. Jeg møtes med lite respekt, og føler at jeg overhode ikke blir sett. Jeg føler at hun ikke tar mine problem seriøst. Hun kvier seg for å henvise meg videre med mitt problem. Jeg har måttet bestille time hos spesialist uten henvisning, og uten henvisning kan dette ta tid. Når jeg da har vært hos spesialist og det anbefales av han at jeg bør henvende meg til annen spesialist for annen undersøkelse, mener Hanne at dette er unødvendig og vil ikke henvise meg. Hun har tatt blodprøver, men jeg har aldri fått prøveresultat. I min frustrasjon over dette har jeg kommet over personer med samme erfaring. Jeg har byttet fastlege. Jeg anbefaler ikke Hanne Jahren.