Heidi Irene Ebner

Autorisasjon (2004)

Heidi Irene Ebner er en av 28 fastleger i Kongsberg

Siste vurderinger av Heidi Irene Ebner

Nja…

Hatt denne legen i 7-8 år. Ikke min favoritt. Hun er veldig hyggelig, alltid godt humør. Jeg savner likevel en profesjonalitet over arbeidet hennes, føler hun ser veldig «hverdagslig» på jobben sin. Hun er begrenset på tid, og de gangene jeg har hatt behov for å lette hjertet mitt eller fortelle om plagene mine, har jeg 9/10 ganger blitt fortalt «det er helt normalt for din alder». Føler jeg ikke blir verken hørt eller tatt på alvor. Dårlig på tilrettelegging og oppfølging. På en annen side har jeg fått god behandling de gangene det har hendt noe akutt🌸

Empatisk og hyggelig lege

Meget hyggelig og empatisk lege. Blir møtt med et smil og interesse. Man får god hjelp og gode råd. Hun er veldig flink også med barn. På kontoret er det hyggelige og blide damer.

Veldig fornøyd

Vi har Heidi som lege hele familien. Vi er alle veldig fornøyd. Synes det er lett å få time, kort ventetid, og hun finner raske løsninger og ser alltid helheten. Veldig veldig fornøyd! Er også imponert over hvor godt hun husker hva vi har snakket om fra gang til gang.

En flink og empatisk lege

Hun tar meg seriøst og er veldig flink å stille rett diagnose.Hun er også empatisk og forståelsesfull.Virkelig fornøyd med denne legen

Trygg og ansvarsbevisst

Ble min fastlege etter forrige, som gikk av med pensjon. Heidi har tatt tak i helseproblemene mine fra dag 1. Som bl.a. forhindret en mulig hjerteinfarkt, grunnet rask reaksjon. Inkalling sykehus. Testing. Videresending hjerteklinikk for ut-blokking av årer.
Hun følger opp med kontinuerlige prøver og kontroll. Gjør at tilværelsen er blitt langt tryggere enn før.
Sjekker tilstanden, gir gode råd.
Bare pluss i margen for denne legen.