Anne Heinriche Deisz

Autorisasjon (2004)

Anne Heinriche Deisz er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Anne Heinriche Deisz

Unngå.

Min opplevelse av Deisz er at hun er en fastlege som aktivt jobber mot pasienten. Hun har en vane av å komme med nedlatende kommentarer og virker ikke interessert i å forstå situasjonen til pasientene sine. Jeg opplevde det som at jeg måtte krangle meg til å bli tatt på alvor.

jeg vet ikke riktig hvem Deisz kan være en god fastlege for, men sliter du med noe som ikke vises på blodprøver, eller spesielt hvis du sliter med noe psykisk, ville jeg unngått denne fastlegen.

Imøtekommende

Anne er lite vennlig og har vel med personlighet å gjøre. Selv med et lite barn er hun ikke vennlig. Kunnskapsrik føler jeg ikke. Skifter til annen lege asap.

Upåklagelig service

Fikk den hjelpen jeg trengte til rett tid og på rett plass. Fastlegen min var desverre på ferie men Anne vikarierte på en veldig god måte. Takk for god hjelp.

Kynisk og nedlatende

Her har vi lege med nesetippen i været. Pasienten bør stå med luen i hånden. Setter seg ikke inn i pasientens situasjon ,og er flink til å gi spydige og nedlatende kommentarer. Her svikter det meste. En blir nesten flau for at en er syk og må gå til lege, en føler seg som en byrde.

Profesjonell fastlege

Jeg opplever Anne som en dyktig/profesjonell fastlege og jeg føler å bli hørt og hjulpet. Hun er også svært behjelpelig gjennom E-konsultasjon, noe som har vært svært praktisk gjennom koronaen. Anbefaler henne som fastlege!

Det kan være noe lang ventetid både for å få time og når man sitter på venterommet, men jeg har oppfatning at slik er det hos de fleste fastleger i Bergen.