Anne Heinriche Deisz

Autorisasjon (2004)

Anne Heinriche Deisz er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Anne Heinriche Deisz

Dårlig behandling

Hun var ikke presis og opført seg ike sympatisk og kommunikasjonen var dårlig. Hun tok imot meg veldig over tid og da skulle ta celleprøve var ikke profesjonell og jeg fikk såret og hadde blødning.Hadde tenkt alltid at en kvinnelig lege kan være mer forstårlig i noe område ,men hadde jeg feil. Hun var lang fra den.

Effektiviteten selv

Man kan ikke gjøre alle til lags, og Anne er kompromissløst seg selv på jobb. Det står det respekt av, i min bok. Hun er effektiv og strukturert, og setter nok også pris på at pasientene er det. For meg er hun en perfekt match.

Dårlig tid

Slapp inn til legetimen 35 minutter for sent, og da hadde ikke legen tid til meg. Fikk 5 minutter til å snakke med legen. Hadde flere problem jeg ønsket å ta opp, men fikk bare anledning til å nevne noe for så å ikke få respons på det. Hadde også beskrevet problemet på forhånd i en e-konsultasjon, men likevel var det ikke tid til å ta blodprøve den dagen, så måtte komme tilbake til drop-in når det var ledig. Personen som tok blodprøven derimot var veldig hyggelig og tok seg god tid, da jeg ikke liker å ta blodprøver var dette en veldig positiv opplevelse. Hun forklarte også hva neste steg i prosessen ville være, noe fastlegen ikke sa noen ting om.

Kald og fjern lege

Blir ikke tatt seriøst og hun er svært lite behjelpelig. Hun fremstår som følelsesløs og uten empati. Må frarådes da man risikerer å ikke bli tatt på alvor og få hjelp i tide. Frustrerende når man ikke føler at man blir hørt og prioritert. Oppfatter henne som lite villig til å hjelpe og lite løsningsorientert. Selvsentrert og svært lite medmenneskelig.

Ikke anbefalt

Vært første og siste gang her. Måtte vente 1,5 time lenger enn avtalt tidspunkt. Når en først kommer inn er det som å snakke til veggen. Hun virker totalt uinteressert i å høre på deg eller hjelpe deg. Man føler seg til bry, og bare i veien. Hun ser bare inn i PC'en og anerkjenner ikke at du er der - for å få hjelp. Tok også en urinprøve og måtte gå gjennom et stappfullt venterom med prøven i hånda - fikk utdelt en gjennomsiktig kaffe-plastkopp. Lite verdig og ganske kleint med "publikum" tilstede. Jeg byttet fastlege i ettertid.