Egil Johannesen

Medisinsk Senter Fornebu

1996

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Medisinsk Senter Fornebu
Forneburingen 209 1364 Fornebu
Tlf: 67 59 06 36 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Egil Johannesen er en av 105 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Egil Johannesen

Veldig behagelig lege

Stod på venteliste for denne legen en stund, og fikk til slutt byttet.

Veldig flink, omsorgsfull og hyggelig lege.

Ikkenoe tidspress, spurte om det var mer jeg lurte på, annet han kunne hjelpe med, utover de tingene jeg kom med.

Kommer nok aldri til å skifte igjen :).

Topp!

Egil Johannesen er helt fantastisk! Lett tilgjengelig, seriøs og omsorgsfull. Han fortjener beste "karakter".

NORGES BESTE FASTLEGE!

En dedikert og flink lege som tar deg på alvor, sjekker det som kan sjekkes, gir gode råd, deler ikke ut medisiner i øst og vest, følger opp i etterkant, tar seg tid, er tilstede og finner alltid ut av ting. Ikke uten grunn det er fulle lister hos han hele tiden. HAN ER BEST!!!

Fantastisk dyktig lege som kan faget sitt.

Han er fanstisk og flink lege. Han er en dedikert mann i sitt fag. Absolutt en lege jeg kan anbefale på det varme. Han er ikke noe lege som gir ut medisiner i hytt og pine og håper det går bra. Han gir heller ikke ut sykemeldinger uten grunnlag for det. Han tar pasienter på alvor, er han i tvil på noe, så sender han videre til spesialist. Hvis en lurer på noe så finner han svar, eller så sjekker han opp.
Er veldig fornøyd med han.

Er også veldig fornøyd med kollegaene hans også.

Tipp topp tommel opp for han og resten av teamet på Fornebu medisinske senter!

Denne legen er "outstanding"!!!

Ble anbefalt Dr. Johannesen av en god venn - og dette byttet av fastlege er vel noe av det mest geniale jeg har gjort i mitt liv hva gjelder eget helsemessig aspekt!
Grundig, seriøs og tillitsfull er ord som lett kan benyttes i denne sammenheng!
Anbefales på det varmeste!

Har bare positivt å si.

Er kunnskapsrik, dyktig, lyttene. Har brukt han tidligere.Ønsker veldig å få han igjen fra høsten 2015.

Takk for hjelpen!

Tilstedeværende, trygg og kunnskapsrik fastlege.

Tar meg seriøst både ved psykiske og fysiske plager. Virkelig en av de beste legene jeg har vært borti.

Veldig fornøyd

Hadde Egil som bedriftslege først, og valgte han deretter som fastlege. Har vært hos han for flere forskjellige ting, hovedsaklig vanlige helseundersøkelser og føler meg alltid veldig godt ivaretatt. Han spør meg alltid om det var noe mer jeg lurte på, og forklarer godt, gjerne ved å dra frem faglitteraturbøker. Anbefales

En lege til å stole på

Dr. Johannesen bryr seg om pasientene. Han vil ikke bare gjøre jobben sin, men også vite hvordan det går med deg og at du har det bra. I tillegg er han en utmerket lege som alltid gir riktige råd.

Flink og varm

Han er alltid rask å finne ut problem og gi riktig behandling med en gang. Han har svart god forstålelse av pasienter.

Hyggelig og ærlig lege.

Alltid betryggende å oppsøke hvis det er noe feil med kroppen.

Den beste legen

Hele min familie har flyttet over til dr Egil, og vi er storfornøyde. Han behandler både små og store plager med respekt og er jordnær og hyggelig. Og ikke minst veldig dyktig!

Norges beste lege

Egil er verdens beste lege, og det kan jeg love deg! Jeg har hatt han som fastlege i mange mange år, men er nødt til å bytte grunnet flytting. Jeg har tasset inn på kontoret hans med alle mulige problemer, både fysisk og psykisk og han tar meg ekstremt seriøst. Han er veldig flink både på det fysiske og det psykiske. Om du har litt vondt i ene fingeren, undersøker han alt som er og konstaterer det fult riktige. Jeg føler meg hundre og ti prosent trygg hos han, og følger virkelig opp det han lover. Beste legen jeg noen gang har hatt!!

Utrolig god fastlege

Lytter til pasientene og tar dem på alvor. Har tid til å behandle folk med respekt og omtanke. Og ikke minst er han en meget dyktig lege.

Til å stole på, flink og troverdig

Seriøs lege med god kompetanse. Vekker tillitt og hører på pasienten.

Følger opp det han lover.

Anbefales!

En særdeles god lege

En lege jeg umiddelbart fikk tillit til. Jeg er lege selv og oppfattet dr Johansen som en grundig, strukturert og dyktig lege men også empatisk og lyttende. Min beste anbefaling

Klart den beste legen jeg har hatt

Kunne laget langt mer omfattende og beskrivende vurdering (tatt hensyn til alle lege-pasient aspekter) ettersom jeg er lege selv. Ikke nødvendig i det hele tatt siden han er absolutt den beste fastlegen jeg har møtt i mitt (ikke så korte liv).

Dyktig

Ta alle problemer på alvor, selv de minste. Er interessert i deg både som pasient og som menneske.
Ta tid til å forklare. Og ikke minst sier han "mest sannsynlig er det" eller "jeg tror det er".

Tar pasienten på alvor.

Tillitsvekkende. Lytter, forklarer, henviser videre ved behov.

Meget godt inntrykk

Flink lege som tar meg som pasient på alvor. Er også faglig dyktig.