Egil Johannesen

Medisinsk Senter Fornebu

Autorisasjon (1996)

Egil Johannesen er en av 119 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Egil Johannesen

Kunnskapsrik, trygg, blid og effektiv

Etter to års venting ble Egil Johannesen fastlegen min. Han overgikk alle forventninger. Virket trygg og kunnskapsrik, blid og imøtekommende og ikke minst» to the point» i forhold til plagene mine. Virket også som han hadde satt seg godt inn i den medisinske «forhistorien» min før første møte. Imponerende. Føler meg nå særdeles trygg og ivaretatt.

En lege jeg ikke anbefaler.

Jeg opplever Egil Johannesen som arrogant, selvgod og lite lyttende. Behandlingen var ikke som forventet. Dette er ikke en lege jeg vil anbefale.

Experienced and patient doctor

I have been in waiting list for Egil Johannesen for over 3 years and it absolutely worth it. He is the best doctor I have had in Norway. He is very patient, very experienced and very understanding specially for kids. My daughter has been afraid of doctors because of earlier experiences but she loved the new doctor.

Beste legen 🤗

Super dyktig lege som tar meg på alvor og lytter aktivt. Har gode svar/løsninger, samtidig som han ikke overbehandler. God på kommunikasjon og relasjon

Verdens beste lege

Dr Egil er verdens beste lege. Han har alltid tid til meg når jeg er hos han. Han lytter, svarer grundig og jeg føler meg alltid trygg hos han. Han har svaret på alt og hver gang jeg er hos han vet jeg at jeg får den beste hjelpen. Har hatt han som lege i over 10 år og jeg kommer aldri til å bytte. Han er virkelig verdens beste lege.