Egil Johannesen

Autorisasjon (1996)

Egil Johannesen er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Egil Johannesen

Meget kunnskapsrik og dyktig lege

Egil har fulgt meg helt fra ungdomstiden til nå. Utrolig god kommunikasjon og tar seg alltid god tid til å lytte. Føler meg alltid godt ivaretatt. God koll på både øre og tiss.

Ett ord er dekkende: Fantastisk

Har hatt flere fastleger gjennom mitt forholdsvis lange liv...men Egil Johannesen er i særklasse den beste av de alle! Han er etter mitt skjønn meget kunnskapsrik, særs imøtekommende og alltid hyggelig! Akkurat slik en fastlege burde være! Anbefales på det sterkeste...men ventelisten for å få ham som fastlege er lang...og det er vel bare med på å underbygge at han er en av de beste!

Kunnskapsrik, trygg, blid og effektiv

Etter to års venting ble Egil Johannesen fastlegen min. Han overgikk alle forventninger. Virket trygg og kunnskapsrik, blid og imøtekommende og ikke minst» to the point» i forhold til plagene mine. Virket også som han hadde satt seg godt inn i den medisinske «forhistorien» min før første møte. Imponerende. Føler meg nå særdeles trygg og ivaretatt.

En lege jeg ikke anbefaler.

Jeg opplever Egil Johannesen som arrogant, selvgod og lite lyttende. Behandlingen var ikke som forventet. Dette er ikke en lege jeg vil anbefale.

Experienced and patient doctor

I have been in waiting list for Egil Johannesen for over 3 years and it absolutely worth it. He is the best doctor I have had in Norway. He is very patient, very experienced and very understanding specially for kids. My daughter has been afraid of doctors because of earlier experiences but she loved the new doctor.