Egil Johannesen

Autorisasjon (1996)

Egil Johannesen er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Egil Johannesen

Beste legen 🤗

Super dyktig lege som tar meg på alvor og lytter aktivt. Har gode svar/løsninger, samtidig som han ikke overbehandler. God på kommunikasjon og relasjon

Verdens beste lege

Dr Egil er verdens beste lege. Han har alltid tid til meg når jeg er hos han. Han lytter, svarer grundig og jeg føler meg alltid trygg hos han. Han har svaret på alt og hver gang jeg er hos han vet jeg at jeg får den beste hjelpen. Har hatt han som lege i over 10 år og jeg kommer aldri til å bytte. Han er virkelig verdens beste lege.

Fantastisk lege

En helt fantastisk fastlege som er tilgjengelig, lytter, tar på alvor og gir god støtte. Var helt avgjørende i perioden jeg var sykemeldt og fulgte meg opp tett. Anbefales på det aller varmeste

Grundig, faglig flink og tar deg på alvor

Egil er den mest fantastiske legen jeg har hatt. Han er ikke redd for å stille de viktige spørsmålene, er faglig flink og alltid hyggelig. Jeg føler meg veldig trygg og følges godt opp. Lett å få ø-hjelps time hvis man ringer når de åpner og ikke for lang ventetid på vanlige timer. Anbefaler han til alle jeg kjenner!

Grundig og flink

Dr. Johannesen er en meget flink lege, som er grundig og tar både små og store problemer på alvor. Han henviser ikke uten grunn, men lot meg gå til kvinnelig kollega til GU. Meget sympatisk. Og humoristisk.