Tonje Kristin Leinum Ringstad

Autorisasjon (2009)

Tonje Kristin Leinum Ringstad er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Tonje Kristin Leinum Ringstad

Empatisk og kunnskapsrik

Jeg er så takknemlig over at jeg fikk Tonje som fastlege etter min forrige gikk av med pensjon for noen år tilbake.
Føler meg alltid velkommen og en føler seg tatt på alvor. Tonje tar seg tid, selv om tiden per konsultasjon skulle overstige den tiden som er satt av. Rolig og myk fremtoning, flink til å lytte og hun er veldig «menneskelig». Kommer med gode råd og forslag og spør alltid om det er noe mer hun kan gjøre. Rett og slett bare en fantastisk fastlege. God å prate med og ingen spørsmål er dumme. Ventelistetiden sier vel også noe om det gode ryktet hun har. Denne dama fortjener all ros hun kan få❤️

Veldig dyktig.

Oppleves som faglig dyktig. Tar seg god tid. Blir sett og hørt. Er takknemlig for å ha Tonje som min fastlege.

Super lege!

Byttet til Tonje i 2020, og må si at denne dama er helt fantastisk. De gangene jeg har vært hos henne opplever jeg å bli hørt og det er komfortabelt hos henne, og får virkelig hjelpen jeg trenger. Hun haster ikke med å bli ferdig for å ta neste pasient, og det er noe jeg setter pris på!

Fantastisk lege!

Jeg hadde Tonje i 2011 og hun er en vanvittig dyktig lege! Veldig omtenksom og snill. Rett og slett bare ei herlig dame! Jeg er sjokkert over at så få har lagt igjen en kommentar til henne. Er du pasienten hennes skylder du denne gode dama Creds for den gode jobben hun gjør! Det fortjener hun virkelig! Blir nesten på gråten av å tenke tilbake på hvor enormt Tonje hjalp meg i en tung tid, som sårbar såret tenåringsjente!

Om du er ei ung tenåringsjente eller en ung tenåringsgutt som har opplevd mye traumer. Har kjærlighetssorg og tenkte nervemedisin er svaret og funker som paracett, og har blitt kjempe syk av medisinen, så er Tonje ei god dame å prate med!

Det gjorde jeg, med moren min. Og det var himmelsendt at Tonje hjalp meg av medisin jeg selv hadde spurt, og insistert over lang tid av en annen lege som forsøkte å advare meg om konsekvensene nervemedisin kan ha for ulike mennesker. Noen blir frisk av de. Og noen kan bli kjempe syke av de og det kan rett og slett bli farlig!

En spesialist forklarte meg at det handler om kjemisk ubalanse i hjernen. Til en person med kjemisk ubalanse i hjernen hjelper det, til de uten kan de bli syke av det. Til meg hjalp Tonje! Takker Gud for det. Du er ei rå bra dame Tonje! Og dyktig å være tilstede, og både lytte og snakke om det, de tøffe følelsene og tankene.

Jeg vet at Tonje er god for alle og en hver å snakke med. En dyktig fastlege til alle mennesker i alle livssituasjoner! En allsidig likanes fastlege med masse empati og sympati. Møter deg med et smil. En myk stemme og en fredelig rolig og avslappet fastlege. Dyktig med undersøkelser. Solid. Og ser Og bryr seg om hele mennesket holistisk. Og forstår at mennesker er så mye mer enn det de sliter med der og da. Og at ting endrer seg og blir bedre! Det tar bare av og til litt lengre tid! Og Tonje er en veldig god fastlege å gå den veien med i prosessen om å bli frisk igjen!

Full score til Tonje!<3 Gud velsigne denne dama. Virkelig. Hjertet mitt vil alltid ha en spesiell plass for henne!

Super lege

Veldig trivelig og behagelig dame. Hører på det jeg har å si, tar meg på alvor og tar seg tid til meg.