Gunhild Hanssen

Storoklinikken Kvinne, 51 år

Autorisert2005
Ledige plasser 214 av 2000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Storoklinikken
Vitaminvn 7-9 0485 Oslo
Gunhild Hanssen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Gunhild Hanssen

Flink og grundig

Jeg har vært hos Gunhild et par ganger nå, og jeg er veldig fornøyd. Hun vet hva hun skal spørre om og gjør det hun kan for å løse problemet. Kan hun ikke hjelpe selv, så sender hun deg til en spesialist. Hun er flink til å lytte og tar deg på alvor. Synes ikke hun er sur i det heletatt, hun virker bare til å være ganske konsentrert om oppgavene sine, noe som jeg synes er veldig fint. Anbefaler henne på det sterkeste.

Flinkere enn hva man får inntrykk av her

Jeg hadde først Øyvind Aa som fastlege, deretter vikaren for så å få Gunhild.
Hun er lyttende og hyggelig, kan snakke om ting utenom selve problemstillingen.
Vært hos henne tre ganger og hun spørr alltid om tidligere problemer, noe mange leger glemmer. Jeg har hatt flere fastleger som bare har skrevet ut resept uten å henvise til spesialist, Gunhild gjorde det med en gang.

Fornøyd og synes hun virker Flink

OK fastlege

Har vært hos henne 2 ganger nå. Opplevd at hun er tilstede og lytter, og undersøker. Har også henvist meg videre til spesialist. At snusboksen står fremme på pulten synes jeg er flott, hun er da et menneske hun også :)

Lite fornøyd

Jeg kom fra en blid og empatisk, lyttende oppmerksom lege til en sur og veldig lite imøtekommende lege,hun viste ingen forståelse, empati, eller interesse for mine plager. Aldi mer Gunhild Hanssen

Aldri igjen

Tverr, sur og lite forståelsesfull. Virket mest opptatt av å bli fort ferdig. Overhodet ingen empati å spore. Bestiller aldri time hos henne igjen.