Gunhild Hanssen

Storoklinikken

2005

0 av 2000

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Storoklinikken Telefonnummer22 09 88 8822 09 88 ...
Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo
Gunhild Hanssen er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Gunhild Hanssen

Seriøs og dyktig

Jeg flyttet til Oslo for et par år siden og er veldig glad for at jeg valgte Gunhild som min fastlege. Kjenner meg ikke igjen i beskrivelsene her som går på at hun virker sur og lite empatisk. Jeg opplever henne som omsorgsfull, direkte, fokusert og seriøs. Dette er viktige kvaliteter for meg i en lege. Kanskje Gunhild passer dårligere for pasienter som ønsker seg en lege som duller og diller. Har anbefalt Gunhild til to av mine venner og de er like fornøyde som meg.

Profesjonell og respektfull

Hadde Gunhild som fastlege i 2 år, til jeg flytta fra Oslo. Var hos henne 4-5 ganger, og hver eneste gang ble jeg mött med respekt. Hun er direkte, ärlig og nöye. Dette kan også tolkes som kynisk og kald, men jeg opplevde henne bare som profesjonell og reservert. Jeg opplevde henne som dyktig i sin jobb.

Direkte og ærlig

Gunhild sier ting som de er, men tar deg alvorlig dersom det er grunn til det. Jeg er svært fornøyd.

betydelig mangel på empati

Jeg opplevde at jeg ikke ble møtt. de gangene jeg kom, ble jeg ikke snakket til med respekt på noen måte. Jeg ble avbrutt mens jeg snakket, fikk kun tilbakemeldinger som "mhm", "ja", og da jeg spurte om videre undersøkelse fordi jeg har havnet på legevakta flere ganger grunnet sterke magesmerter og sterk hodepine, ble jeg nektet dette fordi det var "uaktuelt". jeg dessuten også alltid blitt vist døra etter 5-10 minutter. gjentatte ganger forsøkt å bli henvist til psykolog på grunn av traumer, men jeg ble bedt om å kontakte psykologer selv, som vil si at jeg måtte dra til privat, noe jeg ikke har penger til. denne legen har tegn på god utdanning, men mangler en betydelig mengde med empati. jeg har gått ut av legekontoret hennes og følt en dolk i hjertet fordi fastlegen min ikke var til hjelp.

Kunnskapsrik

En lege jeg mener å føle meg trygg hos ved evt. alvorlig sykdom.
Viktig i min alder (73 år). Hun undersøker på kontoret, tar en klinisk vurdering, sender ikke pasienten bare til røntgen etc.