Gunhild Hanssen

Storoklinikken
Vitaminvn 7-9 0485 Oslo
Gunhild Hanssen er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Gunhild Hanssen

Rasjonell og analytisk lege.

Stiller de rette spørsmålene, og sjekker de rette parametrene. Lot seg ikke "lure" av hva jeg trodde, og fant en helt annen årsak til plagene enn jeg hadde tenkt. Er nok ikke legen som "diller" med pasienten, men er analytisk og undersøkende. Min type lege.

Super lege

Noen trenger en lege som tar deg seriøst, rett på sak og følger opp pasientene. Andre trenger en lege som skal dulle med deg og gi deg betryggende ord. Jeg foretrekker den første varianten.
Skjønner ikke de som mener at hun burde slutte, absolutt en lege jeg håper blir!

Topp lege.

Hun har ordnet opp i flere av mine problemer etter at jeg fikk henne. Tar ansvar, og er pasientens advokat.

Denne legen bør du styre langt unna!! Det er trist at hun får være lege.

Hun virker sur og grinete og lite tilstede. Ser kun nedi PC skjermen og skriver så det griner men EMPATI finnes dessverre ikke hos denne damen.
Jeg kan ikke forstå å begripe at denne damen er lege. Det virker som om hater jobben sin og det er utrolig trist Jeg tenker på de stakkars pasientene som ikke sier ifra når eller bytter fastlege. Gjør deg selv og resten av pasientene en stor tjeneste og bytt til en annen lege slik at hun ikke kan være der lenger.

Bytt bytt og bytt til en annen lege.

Gundhild Hansen, finn deg noe annet og gjøre. Fastlege er ikke din greie.

Enda et eksempel på at ikke alle passer til fastlege rollen. Gunhild er hverken spesielt interessert i og høre på det du har og si eller og hjelpe deg med det. Hun er stortsett sur og lite i møtekommende. Når hun til slutt blir nødt til og gjøre noe er hun slurvete. Når hun skal undersøke deg virker hun usikker og hennes henvisninger er ikke spesielt gode. Hun sitter med snusboksen sin i noe som virker som en helt annen dimmensjon. Jeg vil annbefale sterkt og finne deg en annen fastlege.