Gunhild Hanssen

Storoklinikken
Kvinne, 53 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Autorisert

2005

Ledige plasser

0 av 2000
Motta varsel når denne legen får ledig plass

Venteliste

3 personer

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert.

Praksis

Storoklinikken Telefonnummer22 09 88 8822 09 88 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo
Vis kart
Gunhild Hanssen er en av 537 fastleger i Oslo

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
(27)
27 vurderinger
Tilgjengelighet
(18)
18 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(21)
21 vurderinger
Service
(17)
17 vurderinger

Siste vurderinger av Gunhild Hanssen

betydelig mangel på empati

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg opplevde at jeg ikke ble møtt. de gangene jeg kom, ble jeg ikke snakket til med respekt på noen måte. Jeg ble avbrutt mens jeg snakket, fikk kun tilbakemeldinger som "mhm", "ja", og da jeg spurte om videre undersøkelse fordi jeg har havnet på legevakta flere ganger grunnet sterke magesmerter og sterk hodepine, ble jeg nektet dette fordi det var "uaktuelt". jeg dessuten også alltid blitt vist døra etter 5-10 minutter. gjentatte ganger forsøkt å bli henvist til psykolog på grunn av traumer, men jeg ble bedt om å kontakte psykologer selv, som vil si at jeg måtte dra til privat, noe jeg ikke har penger til. denne legen har tegn på god utdanning, men mangler en betydelig mengde med empati. jeg har gått ut av legekontoret hennes og følt en dolk i hjertet fordi fastlegen min ikke var til hjelp.

Kunnskapsrik

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

En lege jeg mener å føle meg trygg hos ved evt. alvorlig sykdom.
Viktig i min alder (73 år). Hun undersøker på kontoret, tar en klinisk vurdering, sender ikke pasienten bare til røntgen etc.

Professionell, men lite empatisk.

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Da min fastlege ikke var tilgjengelig og vikar ikke hadde tid, bestilte jeg time hos henne. Dette skulle jeg aldrig ha gjort. Begynte og sluttet konsultasjonstimen med å sjelle meg ut. Det er ok å si i fra, men ikke måten det ble gjort på. Er du en person i en sårbar situasjon vil jeg ikke anbefalt deg å gå til henne. Er du derimot ute etter en lege som er rett på sak og litt lite "menneskeperson" er hun for deg. Jeg vurderer faktisk å endre legekontor etter denne opplevelsen.

Ikke fornøyd....

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Gunhild Hanssen er muligens kunnskapsrik men ser ikke pasienten. Strirrer stort sett i PC`en mens hun virker uinteressert. Tar ikke pasienten på alvor! Bytter herved fastlege.

dyktig men uten empati

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg var anbefalt å bytte til den legen, men angret mye. Jeg trengte noen som kunne beskrive norskehelsesystemet og lytte da jeg hadde en del ting som jeg ikke kunne skrive da jeg bestilte time på nettet, men hun ønsket snakke bare om det som var påskrevet, hadde hver gang dårlig tid og viste meg døra etter 10 min.
Jeg følte at hun var bra utdannet, men manglet empati. Hun ser ikke på deg da du beskriver symptomene, gråter eller stiller spørsmål bare PC-en. Jeg fikk aldri undersøkt heller. Hvis du er deprimert eller noe dramatisk skjedde i familien din, trenger en spesialist eller en psykolog for henvisning, forberedt deg til å ikke bli bra tatt imot av henne som ikke kan vise hensyn til dine problemer.
Hun var også dessverre ofte forsinket. Noe som var veldig feil også var at hun har ikke noe vikar da hun er på ferie. I juli var alle legene på ferie bortsett fra én noe som gjaldt til mye kø, og jeg var anbefalt til å dra til legevakta i stedet for å fornye en sykemelding!

Den legen trenger trening i empati og sosial evner for å kunne fortsette å behandle pasienter.