Gunhild Hanssen

Autorisasjon (2005)

0 av 2000

Storoklinikken Telefonnummer22 09 88 8822 09 88 ...
Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo
Gunhild Hanssen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Gunhild Hanssen

Trygg og kunskapsrik

Fin lege har hatt henne i 18 år og har et meget bra forhold til henne.Har jeg noe viktig som tar litt tid å snakke om får jeg en time på sluttten av dagen så vi kan prate lenger en en vanlig legetime

Usympatisk og streng

Ikke den beste legen jeg har hatt. Kanskje til og med den dårligste jeg har erfart. Hun oppleves som kald, usympatisk, streng, dømmende og sta. Jeg forlater alltid legetimen i dårlig humør og med en følelse av å ikke bli tatt på alvor. Hadde ikke anbefalt denne legen til mine nærmeste.

Furten og lite empatisk

Jeg har inntrykk av at Gunnhild ikke bryr seg om mine plager og problemer. Hun virker furten og sur når jeg kommer på legebesøk. Dessverre ikke en hyggelig og trygg opplevelse.

Forferdelig lege

Jeg var pasient hos Gunhild i 4 år, uten å besøke legekontoret en eneste gang. Første gang jeg dro, dro jeg for en ordinær årlig helsesjekk, opplever jeg å bli møtt av en lege som er fullstendig avkoblet og uinteressert. Faktisk spurte hun, på en ganske nedlatende måte «hva er det du egentlig vil sjekke». Jeg ver rett og slett ikke syk, og hadde ingenting der å gjøre var opplevelsen. Forferdelig lege og med ingen fagstolthet. Hun presisterte også at jeg måtte forte meg for tiden var ute. Og det var i grunn opplevelsen jeg hadde de 15 minuttene jeg satt der. Følelsen av å være i veien og med et voldsomt hastverk. Styr unna! Langt unna. Jeg har byttet!

Dårlig

Vært hos henne 3 ganger nå. Er sjeldent syk og de gangene jeg har vært der er av store grunner. Sist var veldig vanskelig for meg og ble møtt med null empati, stress og ble sendt igjen med en gang. Fikk ikke noe hjelp og følte meg bare verre etter timen. Må bytte lege med glede.