Hans Kvalsvik

Autorisasjon (1991)

Solvang Legesenter Telefonnummer33 42 68 2033 42 68 ...
Skiringssalveien 24 3208 Sandefjord
Hans Kvalsvik er en av 69 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Hans Kvalsvik

Overkjører

har bruk denne legen i 10-15 år og merket de siste årene jeg ikke får pratet ferdig før han tar avgjørelser og kjører over meg. Gjør ting uten å forklare og fått god kjennelse da meg. Har nå endelig klart å bytte lege.

Knapp og overflatisk

Er meget effektiv på konkrete akutte medisinske problemer, som han tar tak i umiddelbart. Men, det virker som han er mye mindre interessert i mer kompliserte syksomsbilder. Noen ganger sier han kan ikke hjelpe deg,men hvorfor henviser han da ikke til spesialist? Har opplevd at han går mens du sitter i stolen, fordi han må til en annen pasient.(timen er altså avsluttet, betyr det visst......) Han skriver noen ganger upresise sykemeldinger eller upresises henvisninger og rusher til avslutning av en diagnose, uten mer forklaring. Opplever at han noen ganger snarest vil ha deg ut av kontoret, selv om jeg selv er svært konkret og ikke interessert i å småprate. Spør man ikke sier han svært lite. Han spør aldri om hvordan behandlingen gikk på forrige sykdom, selv om det var alvorlig.

Flink, rolig og effektiv

Kvalsvik er faglig dyktig og veldig diplomatisk. Blir ikke irritert hvis du kommer med en ferdig "Internett-diagnose". Får raskt time og sitter veldig sjelden over tiden på venteværelset, enda Kvalsvik er en av legene i byen med flest pasienter på listen. Sikkert fordi han ikke bruker tid på småprat. Hvis du er selskapssyk, lysten på "lette" sykemeldinger eller noen til å synes synd på deg, så er dette ikke legen for deg. Hvis du derimot liker kvalitet, effektivitet og en mann som ser ut som han lytter (husk de er sjeldne), så er Kvalsvik midt i blinken.

I mine øyne den beste legen jeg har hatt.

Han tar seg god tid og er flink til å lytte. Har aldri fått noen feildiagnose. Er lett og prate med og man føler at man blir ivaretatt.

God lege!

Kvalvik er en dyktig, stille og behagelig lege. Anbefales!