Hans Kvalsvik

Autorisasjon (1991)

Solvang Legesenter Telefonnummer33 42 68 2033 42 68 ...
Skiringssalveien 24 3208 Sandefjord
Hans Kvalsvik er en av 69 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Hans Kvalsvik

Beste

Beste legen jeg har hatt. Han har alltid tatt seg tid til å lytte på hva jeg har å si. Å er man blitt urettferdig behandlet av andre instanser hjalp han meg med å få fjernet dokumentet som ble sendt til NAV.

Dyktig lege, ikke så dyktig på kommunikasjon!

Jeg vil beskrive Dr. Kvalsvik som svært dyktig faglig, men kan oppleves som dårlig på kommunikasjon, han har til tider overrasket positivt på dette punktet, men totalt sett får man følelse av at han ikke er så veldig glad i å prate, man må gjerne spørre, og han svarer alltid godt, føler at han tar meg seriøst!

Kan virker lite interessert

Kvalsvik har helt sikkert stor kunnskap, men han er ikke flink til å ta seg to minutter ekstra på å forklare. Kan virke som han er lite interessert, eller som om han snarest vil ha deg ut av kontoret. Spør man ikke, sier han svært lite.

Dette inntrykket betyr ikke at ha gjør en dårlig jobb ifbm å få i gang behandling osv, men kommunikasjon, informasjon osv er også svært viktig for pasienten.

Dyktig lege

Han kommuniserer lite, så man må spørre hele tiden, men svarer greit når man spør.Men det er jo ikke alltid man vet hva man skal spørre om! Han spør aldri om hvoran det har gått med det forrige problemet man var der for.

Dårlig å kommunisere

Hans Kvalsvik er nok en dyktig lege, men jeg synes han er dårlig på kommunikasjon, og å ta omsyn til pasienten.